Bij Bonnie klinkt als een lunchroom. Nu voel ik aankomen dat ze binnenkort ook in video’s gaat zeggen: “Pak er een lekkere kop thee bij”
Ik snapte Boncolor ook nooit haha dus voor mij klinkt Bij Bonnie nu 100x beter en meer als ‘iets’ dan Boncolor
Over de naam zei ze dat die tijdloos is maar over het logo zou je dat toch niet zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat ze die over een jaar niet zat is, deed mij een beetje denken aan een interieur zaak zo.
Dat klinkt op zich wel als een lunch room waar ik graag wil eten. Niet te veel fratsen, maar gewoon lekker eten en gezellig bloemetjes servies enzo hahaha.
Ik bedenk me nu ook dat die associatie komt van een tea room die Bij Babette heet (off topic maar dat is wel een aanrader als je van thee houdt trouwens👍zit in Haarlem, hopelijk overleeft ze de lockdown)
Het interesseert me werkelijk geen reet hoe iemands kanaal heet Ik moest dan ook wel lachen om "Ben hier al 2 jaar over aan t nadenken " en “Groot nieuws” over zo’n simpele naam, maar who cares.
Intro vind ik wel leuk gedaan.
Ik vind het leuker als vloggers hun eigen intro maken enzo, wat amateuristischer dan dit. Ik vind het idee van een heel professionele intro gewoon niet stroken met vloggen (ik snap dat het hun baan is maar als kijker blijf ik graag in de waan dat dat niet zo is). Hou sowieso niet zo van dat ‘perfecte plaatje’-idee
Die intro ik heb daar heel erg een chocolade reclame gevoel bij.
Laatst noemde iemand hier de vlog van Sophie Hol, nu staat ze regelmatig tussen de suggesties op mijn insta. Ze post me daar toch een hoop rare reels Vandaag iets over dat ze een paar jaar geleden met een jongen 's avonds buiten stond te tongen en hij daarna vroeg of ze mee ging achter de kerk voor youknowwhat. Waarom zou je dit verhaal op insta posten?! Zo raar.
wie is dit en wat moeten we hiermee
De content van Bonnie gaat altijd zoveel over de content zelf. Elke week weer een nieuw uploadschema, vooruitblikken op de video die nog gaat komen of juist dingen geheim houden voor een video die nog gaat komen, hele epistels over waarom ze van ‘verhuisvlogs’ naar ‘huisvlogs’ gaat en nu die nieuwe naam/intro waar het dan 4 (!) minuten over gaat.
Lol Monica is ook kritisch
https://www.ad.nl/show/monica-geuze-twijfelt-over-vaccinatie~aa7ab4e3/?fbclid=IwAR0mLncgCoozEE49IkPRqUbTHOo2Q72tlgX3UxMBLfbnaAdphYt8U0EsG1k
Ik snap ‘m ook echt niet. Wat is de clou?
De influencer wil dan ook graag eerst weten of het vaccin schade kan aanrichten.
het antwoord bestaat al, namelijk: nee
dus waar wacht ze dan op?
Ze wil eerst zelf studeren voor immunoloog en daarna meerdere jaren labwerk doen.
Even hengelen naar een persoonlijke uitnodiging van Diederik Gommers
Kom er nu pas achter dat ik nooit de achternaam van Bonnie heb geweten. Niet boeiend verder Maar bij sommige vloggers is dat zo vanzelfsprekend.
Komt dit niet uit dat dubbelinterview met Hugo de Jonge? Ben wel benieuwd wat hij daar op te zeggen heeft
En na die vier minuten gaat het eerst nog over haar twee vorige videos en gaat ze uitleggen dat ze een receptenvideo gemaakt heeft en al die recepten noemen en een video over dat ze de huiskamer hebben aangekleed en gaat ze benoemen wat hebben gedaan en ze daar allemaal nog willen doen terwijl ze dat ook in die video al heel uitgebreid gezegd heeft.
En in de volgende vlog komt er ook nog een leuk nieuwtje! En in de volgende vlog gaat ze het kattenmeubel uitgebreid laten zien.
En ja, vloggen is moeilijk in deze tijd maar de vlog duurt 25 minuten dus het ligt er niet aan dat ze te weinig materiaal heeft.
Die naamsverandering is voor haar een big deal dus ik snap wel dat ze daar aandacht aan besteedt maar het gaat inderdaad zo vaak over de content (zelfs nu ze het editen niet meer laat zien). Dat is wel een stuk meer geworden sinds ze meer van die compilatievlogs maakt ipv enkele dagen maar gewoon in volgorde, ze is zoveel bezig met alles uitleggen en toelichten waar je alles terug kunt zien.
Ik heb altijd een error in mijn hoofd als ik denk aan het feit dat Bonnie een achternaam heeft en dan ook nog best een aparte.