Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja ik dacht dat ook haha

@Dombo in wjekw

2 likes

Zo ben ik ooit in het gat van restauratiefilmpjes van designertassen en schoenen beland
Het was een korte nacht :sweat_smile:

5 likes

Waar heb ik naar gekeken, joh. Een man die het huis van zijn ex verlaat, waarin hij laat weten dat het huis echt niet ideaal was. Dat is allemaal al raar om te filmen, maar blijkbaar heeft hij geen contact meer met zijn kinderen. Ik dacht alleen maar ‘waarommm film je dit?!?’.

6 likes

Hahah ja deze heb ik toevallig gisteren nog in wjekw gepost! Grappig, idd een bijzondere video.

1 like

Tijd dit topic niet gelezen en dan blijft het zo random van Curly Girl Method naar Tim de Messias en restauraties?

3 likes

Zo cotton suite heeft de influencermarketing ook ontdekt

1 like

Ja en dan bij die scheidingsvideo is er geen ruzie zegt hij? maar als hij z’n kinderen niet mag zien denk ik toch niet dat ze op goede voet staan met elkaar?

Wat sneu voor die kinderen, stop gewoon met video’s maken dit lijkt me te privé

5 likes

Bewijst ook weer hoe afhankelijk mensen zijn van YouTube. Hij kan nu geen huis vinden en heeft geen inkomen. Volgens mij mag hij van de rechter ook geen filmpjes en foto’s plaatsen van zijn kids. Complex verhaal.

Haha die Monica krijgt een gratis ontbijtbox als spon ofzo want ze is zo enthousiast en alle mannen die kijken!!! dit moet je echt kopen voor je vriendin voor valentijnsdag

Maar beseft zij dan niet dat de gemiddelde kijker van haar echt geen 75 euro voor een ontbijtbox gaat betalen? En 150 voor een diner lol

11 likes

Voor een diner zou ik dat nog wel betalen, zag er ook wel lekker en speciaal uit. Maar dat ontbijt… ja er zat kaviaar en champagne bij, maar de rest was gewoon lekker maar niet wauw boeiend. Pancakes, brie, quiche, ham en brood :money_mouth_face::money_mouth_face:

Ik zou denk ik gewoon boos worden als mijn vriend ‘ons’ geld zou verspillen aan een heel niet boeiende ontbijtbox haha. Kan echt zoveel leukere dingen bedenken voor 75 euro

53 likes

Jaa precies. Ik zou het ook veel leuker vinden als iemand zelf een ontbijt verzint enzo dan zon box haha

6 likes

Ik ben nu wat video’s van Tara Mooknee aan het kijken en ik vind haar heel leuk! En haar stem is zo zwoel.

9 likes

Ik moet zeggen, ik heb haar berichtje op instagram opgezocht en gelezen. Het was het antwoord op een vraag uit een vraagsticker. En ze verwoord het heel genuanceerd en netjes. Ze zegt dat ze er nog steeds over twijfelt of ze het vaccin zal nemen en wil het eerst nog even aankijken. Ik vind dat persoonlijk niet zo complottheorie achtig klinken. Er zijn volgens mij best veel mensen in NL die er zo over denken. Dat kan ik wel begrijpen. Dus ik vind het wel een beetje sturend dat hier op het forum er niet bij wordt gezegd dat ze nog twijfelt over haar beslissing. Ik snap ook wel dat ze er verder niet over in discussie wilde want dan krijg je weer zo’n gepolariseerd verhaal in je stories.

2 likes

Ja zo’n intuïtie is veel betrouwbaarder dan de wetenschap natuurlijk

59 likes

Jij vind het dus niet genuanceerd en netjes?

Netjes, ja; genuanceerd, nee.

33 likes

Feit is wel dat als ze dat vaccin niet neemt er letterlijk mensen doodgaan door die beslissing. Kan ze het nog zo vriendelijk verwoorden, ik vind dat niet genuanceerd en eigenlijk ook niet netjes.

11 likes

Ik vind het idee van gevoelsmatig willen afwachten tot er meer data beschikbaar is wel grappig

48 likes