Ben pas bij de eerste met kijken en vind het nu al leuk! Ik wil nu ook slapen met zo’n sjaaltje om m’n haar
Dat stomme gelach aan het einde ook. Ik ben het inhoudelijk heel vaak/vrijwel altijd met Tim Hofman eens, en ik vind het goed waar hij zich allemaal voor inspant, maar god wat zit deze man in mijn irritatiezone
Ik vond hem superaardig toen ik hem ontmoette! Helemaal niet arrogant. Misschien had ie een goeie dag?
Ik heb bij Ruby juist het tegenovergestelde, ondanks dat ik haar aesthetic enorm waardeer. Ik voel mij altijd een beetje schuldig omdat ik zelf niet van 7:00 tot 20:00 productief bezig kan zijn.
Tim is mn mattie maar hij heeft soieso een messias complex haha.
Ik vond Lize heel leuk in haar YouTube serie met Eva Jinek, ze hadden ook een leuke dynamiek.
Misschien had ik moeten zeggen “arrogant overkomen op televisie”. Want misschien is hij inderdaad face to face niet zo. Dat weet jij beter dan ik!
Had het niet zo stellig moeten zeggen.
Ja dat vond ik ook leuk! Ik vind haar sowieso leuk en lekker eigen. Heb het idee dat ze op tv (in interviews) niet helemaal tot haar recht komt omdat ze zich dan wat ongemakkelijk lijkt te voelen
Ik vind Marcel van Roosmalen echt een irritante lul. Zo’n type: boze witte verongelukte zeikerd. Ben geen Tim hofman fan, eens met messiascomplex, maar ik snap wel dat je je met deze manier van bevragen in de verdediging gaat. Heb het niet afgekeken, maar sommige van die uitspraken doe je toch niet? Jij vindt het lekker als je op je bek geslagen wordt? Tim Hofman heeft maanden moeten herstellen, nog altijd klachten en de daders zijn veroordeeld. Je gaat er direct zo fel in bij zo’n ns medewerker? Het is de woordvoerder van een organisatie die in enkele maanden tijd meermaals in opspraak kwam vanwege buitenproportioneel geweld op arrestanten van kleur. De vent heeft voorbereidingstijd gehad om zijn zegje te doen (wat van Roosmalen waarschijnlijk niet boeit want die was altijd al wel tikkie racist).
Eens maar ik vond het filmpje over Lange Frans wel leuk
Haha o ja ik kijk het ook zeker niet voor de inspiratie omdat ik dit zelf ook wil, mij nie bellen hoor vind het wel wat rustgevends hebben om haar zo hard aan het werk te zien terwijl ik chips lig te vreten in bed
Dit programma is satire he
Daarom was het pijnlijk dat Tim zo heftig reageerde haha
Tien deelt op haar insta dat ze niet voor het vaccin gaat vooralsnog met als disclaimer dat ze er niet over in discussie gaat. Manmanman. (Of moet dit in het mommybloggerstopic?)
Heerlijk rustig.
Ik zit in de youtubehole van verbouwingen en restauratie. Dit soort video’s vind ik mooi om te zien. Zo gedetailleerd dat er gewerkt wordt. De oude mannenhanden. De nutteloosheid van het opknappen, en tegelijk het belang er van:
Edit; apparaat lijkt mij dus volkomen onhandig
Edit; Youtube achtervolgt mij nu met broodsnijmachine-ads
Nog wat entertainment, lijkt net alsof ik naar een roddelvideo zit te kijken ofzo maar het is gewoon zn eigen video
Edit: weet niet hoe ik zo snel de thumbnail hier krijg maar het is een video van Koetlife dat die man z’n huis uit is gezet door z’n ex
Tien kan ook al bijna wel in het complottheorieëntopic hé
Jep
Ik zit deze video echt zo te kijken
Huh iemand heeft deze al gepost vandaag toch