Het andere YouTubers/bloggers topic #16

OMG wat bezielt deze persoon? Eerst een artikel schrijven over dat haar woonplaats zo moeilijk vindbaar is (daar kiest ze duidelijk zelf voor) maar dan wel helemaal Sherlock gaan om erachter te komen waar ze woont, hele analyse van satellietbeelden van een brug en weet ik veel. En dan gaan claimen dat diegene dit post omdat het zo gevaarlijk is dat ze afgelegen woont en “revealing clothing” draagt. Als je zo begaan bent met haar veiligheid (sowieso, wat is er mis met je dat je zo geïnteresseerd bent in het leven van een vreemde) waarom post je dan online waar ze woont :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming:

Edit: holy fuck die hele blog is intens creepy. Niet lezen als je nog wil slapen en/of in een goed humeur wil zijn de rest van de dag.

1 like

Precies dit, ja. En in de reacties gaat ie vrolijk door. Ze moet toch bijna wel weten dat dit bestaat? Wat doet dat wel niet met je…?

@stervis Ik vind dat schreeuwen van haar wat apart. Wat moeten mensen die toevallig in de buurt zijn of daar in de buurt wonen wel niet denken? Die zitten ook rechtop in hun bed dan…

ah nee, blijkbaar is jennie’s relatie over lees ik op twitter :frown:

3 likes

Ah sneu! Ze leken echt goed bij elkaar te passen

Ahhh nee ze leek echt zo gelukkig de laatste tijd

ahh nee wat sneu. Ik vond het juist zo gezellig dat ze ook een Belg aan de haak had geslagen :smiley:

4 likes

En ook nog een ontploffing in haar houtkachel zie ik staan, zo ontzettend sneu voor haar. Hopelijk is er alleen schade aan de kachel en niet aan de rest van haar huis.

2 likes

Oh dat vind ik ook heel jammer voor haar. Ze leken juist zo blij met elkaar inderdaad

Ben blijkbaar geblokt op insta door iemand die ik niet volg. Soms keek als hier iets benoemd werd. Nooit gecomment of iets.

Heb ik ook. Maar ik denk dat dat komt, omdat ik een keer kritisch bij een andere influencer heb gereageerd en dat ze dan preventief blocken.

Heb je toch een dagtaak aan man, om bij te houden wie allemaal ooit iets zegt wat je boos maakt :joy:

Ja, klopt. Maar vaak zijn influencers er als de kippen bij om bij elkaar te reageren.

1 like

Ook dat heb ik niet gedaan. Super vaag. Vind het best raar om preventief te blokken.

1 like

Heeft Jennie nou ook dat massagekussen gekocht? :sweat_smile:

1 like

Jeetje dit gaat wel echt heel erg ver hoor, niet alleen om haar privacy maar überhaupt die hele blog. Zo zie je maar hoe obsessief men kan worden. Jonna Jinton had een jaar terug ook een video gemaakt over hoe ze stalker had die zelfs voor haar huis stond.

Ik heb geprobeerd Isabels videos te kijken omdat ze werden aanbevolen (ik kijk veel Jonna en de cottage fairy) maar heb bij haar altijd het gevoel dat het niet authentiek Isabel is. Volgens mij weet ze goed hoe ze views/algoritme in haar voordeel kan laten werken. Ik weet niet, kan me vinger er niet opleggen.

1 like

haha ik moet altijd denken aan de dieren in die omgeving, die rustig een slaapje aan het doen zijn en paniekeren. maar ik ben wel nieuwsgierig wat jouw irritainment verder is? ik vind haar video’s altijd zo rustgevend. enige waar ik me aan stoor is dat geschreeuw en niet perse omdat ik dat raar vind, maar lijkt me gewoon niet handig om te doen in een omgeving met dieren en jong.

als ik die blog lees, wordt mijn beeld dan over haar verpest? zoals haast iedere vlogger en blogger die ik volg door deze topics afgelopen jaren hahaha

Haha, ja dat ook.

Mijn irritainment was (en is nog wel een beetje) hoe alles ‘wow’ is. Net alsof ze zo erg wil laten merken dat ze heel goed kan zien dat alle ‘gewone’ dingen eigenlijk heel speciaal zijn. En steeds dat gepraat over de maan. En met die vriendinnen heb ik ook wel de indruk dat ze zichzelf wel heel speciaal vinden. Daarom zocht ik ook op haar woongebied (naast dat ik het daar prachtig vind), omdat ik benieuwd was of daar een bepaalde scene/cultuur is of zo. Want er zijn ook meerdere van die vegan winkeltjes (such nice produce, wowwww, beautiful carrot).

edit: Nou ja, wat jij @kmb zegt, heb ik dus soms ook wel wat. Maar ja, als je niet zoveel meemaakt of hebt heb je het misschien ook steeds wel (en heel lang) over dezelfde dingen, waardoor het wat geforceerd kan klinken.

hmm ja herken ik wel een beetje! maar ik volg haar ook pas sindskort, dus misschien gaat het later pas echt opvallen. ik vroeg me wel af bij wie ze steeds in de keuken enzo stond, voordat haar eigen huisje en haar eigen keukentje af was. weet jij dat toevallig? dat kon ik echt niet goed plaatsen

Weet ik ook niet zo goed! Ze vertelt niet zoveel, haha. Maar ik denk dat dat haar eigen huisje was/huisje van haar ouders. Want je hebt een vlog dan zie je die woning van buiten en dan is het een soort schuur/hokje. Andere mogelijkheid is dat het bij haar ouders in het huis was (dat dacht ik eerst, maar denk nu vooral dat eerste). Want ze vertelde dat ze vlak voordat ze in haar tiny house trok bij haar ouders op de veranda sliep.

1 like

Isabel Paige is echtechtecht mijn BEC. Ze komt op mij zo onoprecht over, en zo superbewust van de camera. Ze lijkt precies een trucje te doen om een bepaald imago neer te zetten wat nu populair is, van een stereotype millenial ‘wild child in nature’. En dat eeuwige halve dansen met in extase opgeheven armen terwijl ze vaag weg kijkt en die sfeer beelden waarbij ik alleen maar zie hoeveel moeite daarvoor is gedaan. I can’t.

14 likes