Ja, echt zo jammer. Ik vind het knap hoe open ze erover praat. Hopelijk voelt ze zich gauw beter.
Ah dat vind ik echt heel jammer om te lezen! Die zag ik ook echt niet aankomen eerlijk gezegd. Hopelijk wordt de rest van 2021 beter voor d’r (en gelukkig heeft ze zo’n lieve buurman die haar meteen kwam helpen in zijn badjas, haha)!
Haha ik had hetzelfde.
Vind het ook heel verdrietig voor Jennie, het leek ook een goede match. Ook juist omdat hij met dat busje bezig was, vond ik ook wel iets wat Jennie tof zou vinden
Ik kijk dit nu, ik denk dat ik dit wel wil gaan volgen maar dan moet ik eerst een hoop bijkijken. Die chateauvideo’s vond ik eerst ook leuk, maar volg ik nu minder. Ik snap sommige video’s niet? Die jongen heeft het in ieder geval duidelijk naar zijn zin daar en stopt al zijn creativiteit in die video’s, dat is dan wel weer leuk.
Hahahaha ohja want zo makkelijk is het. Die meid kan alles. Mannetje tevreden houden, kindjes lesgeven. Wat een vrouw
Jezus wat dom
Hoezo staat mama er niet bij, dat is toch ook een baan
Mooi. Zo te zien kan ik vanaf vandaag toevoegen aan mijn LinkedIn profiel dat ik al ruim 10 jaar kok ben.
Dit maakt me kwader dan het zou moeten ik heb wel eens een sierkussen uitgekozen, ben ik nu interieurstylist?
VERPLEEGKUNDIGE*
Ja mijn agressie was ook eigenlijk niet op jou gericht maar op de juf.
Wat denigrerend naar echte onderwijzers toe. ‘Oh ik heb een weekje mn kind geholpen met breuken? Ik ben ook juf!’
Wat leuk dat je dit post. Ik las vroeger altijd haar blog The Dainty Squid met haar tig katten, Etsy-hop en haar alsmaar veranderende haarkleur. Ik was haar helemaal uit het oog verloren.
Doet me denken aan Arjen Lubach (S10 over lerarentekort in het basisonderwijs), misschien wat voor haar?
Jamie Li heeft het alweer weggehaald? Althans ik zie het niet staan in haar bio. Ze zal vast veel DM’s erover gekregen hebben.
Oh ja! Ik volgde haar vroeger ook. Op den duur ging ze ook beach glass verzamelen en dat vond ik zo cool! Dat wilde ik ook doen, maar heb nooit wat gevonden haha. En ze had zo’n fase dat ze graag naar begraafplaatsen ging. Of zou ze dat nog steeds doen?
In Belgie is dat normaal om het woord verpleegster te gebruiken(waar ik woon dan)! Erger me er dood aan . Je hebt toch ook mannelijke verpleegkundigen?!. Dus verbeter de mensen af en toe. Vind het ook ouderwets, dan heb ik t gevoel dat ik nog in zo’n witte jurk voor mensen zorg. Love mn mini protest:sweat_smile:.
Oh ik gebruikte ook nog verpleegster en verpleger (hier is dat ook nog de gewoonte denk ik), maar ga erop letten! Goed dat je 't zegt