Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik volg ze beiden niet maar die storie is toch niet zo erg? Hoe geeft ze hiermee haar relatie bloot, dat hij vergeetachtig is en alles op het laatste moment doet?

5 likes

Deze op zich niet en het is natuurlijk ook geen ramp, maar ik zie vergelijkbare dingen vaker voorbij komen bij haar en het komt nogal zeikerig en verwaand over. Meneer heeft ook altijd wat ‘goed te maken’ want hij heeft zus en zo gedaan. Bespreek dat soort dingen lekker met je vriendinnen maar niet met je 500.000+ volgers.

5 likes

Hier misschien niet direct, maar ze krijgt enorm veel negatieve reacties over van alles.

Ik vind dit type video’s echt leuk. Hun huizen passen er ook goed bij en ze hebben er echt veel moeite in gestoken qua producten en activiteiten van die tijd.

De video’s van Ruby vind ik sowieso een aanrader, heel rustig en fijn en ze woont in zo’n mooi huis. Ze heeft ook een perfect Brits accent, echt prettig om naar te luisteren. Ik vind haar heel lief en aandoenlijk.

21 likes

Omdat hij haar USB/card reader meeneemt laat zij hun relatie struggles zien? Als dat al struggles zijn.

Je kunt ook alles onder een vergrootglas leggen.

2 likes

Ik volg Ruby ook graag, altijd even heerlijk ontspannen met haar videos. Ik kijk ook standaard Morgan Long, beetje zelfde soort vibe als Ruby :slight_smile:

1 like

Sinds Diana haar geweldige breiproject heeft laten zien wil ik ook zoooo graaaaag breien, haken of borduren. Nu heb ik serieus het HELE Oma Topic doorgenomen en ik durf niet meer te beginnen want iedereen is zo goed en dan kom ik aan als totale noob die nog niet eens een rechte lijn kan tekenen. :joy::heart:

3 likes

Nee joh gewoon beginnen! Veel beroemde zangers zingen eigenlijk vals en Van Gogh heeft wss ook ooit harken poppetjes getekend. Er zijn wss veel easy beginners youtube filmpjes.

16 likes

Iemand de laatste Media Inside gekeken? Tim Hofman en Lize Korpershoek waren gasten. Hing een bijzondere sfeer. Tim voelde zich aangevallen door Marcel v Rosmalen en bleef maar in de verdediging staan en Lize had eigenlijk niet zoveel te melden en zag je soms echt uittunen :sweat_smile:

1 like

Tim lijkt me ook wel een hele heftige extravert TOV van Lize die dat volgens mij niet is. Ik neem aan dat ze het met die gedachtengang ook inplannen. (Ik vind dat overigens irritant, maar als beide partijen wisten waar ze aantoe waren dan is t eigen verantwoordelijkheid, weet niet of dat zo is).

1 like

Ik kan ook geen rechte lijn tekenen, maar breien en haken gingen me wel goed af. Gewoon oefenen en het omatopic zit vol lieve mensen die graag willen helpen!

1 like

Je moet ergens beginnen. Mn eerste borduurwerkje was ook echt niet mooi, maar vond het wel heel leuk om te doen dus doorgegaan. Oefening baart kunst!

2 likes

haha maar Tim Hofman heeft ook wel echt een Messiascomplex

46 likes

Haha ja en hij bewees dat alleen maar door er zo fel op in te gaan :joy: Zendingsdrang noemde Marcel het idd.
Omarm het, maak er een grapje over en ga verder met de show

3 likes

Ik vond ze allebei niet erg leuk daar. Tim eerst overdreven in de verdediging en daarna alleen nog maar te lachen. En Lize afstandelijk en kwam inderdaad niet veel uit verder.
Als ik ze nooit eerder had gezien had ik het echt een raar arrogant koppel gevonden.
Op hun instagram komen ze wel anders over.

5 likes

Oh nice dit ga ik zo kijken

1 like

Ja precies! Ik zat echt met verbazing te kijken. Lize had gezegd in een story dat ze heus grapjes had gemaakt maar dat deze geknipt waren. Dat is dan wel sneu

Ah ja dat is wel sneu inderdaad. Ik heb haar een tijdje geleden wel ontvolgd op insta omdat ik haar een beetje saai vond. Ik denk dat ze gewoon niet zo ‘likable’ is, terwijl ze volgens mij best leuk is.

Tim Hofman is ook gewoon arrogant. Ik vind hem best een leuke vent en hij doet goeie dingen maar hij is echt wel arrogant. :woman_shrugging:

27 likes

Ja mega raar! Tim voelde zich duidelijk beledigd, ging helemaal raar lachen. En Lize zat daar maar inderdaad haha, echt vreemd sfeertje