Lijkt isaya elais nu gewoon superhard op negin of heeft negin dr naam veranderd?? Ben bloedserieus dat ik t niet zie? Zie die chick ineens voorbijkomen op insta en zij lijkt echt 100% op dr toch?!
Ze lijken als twee druppels water. Maar Negin heeft wel een nose job en fillers gedaan, dus als Isaya puur naturel is vind ik het wel lullig voor haar dat iedereen haar als een Negin kopie beschouwt
Woeps
Ik dacht even dat ze serieus zichzelf een nieuwe naam aangemeten had want kende haar helemaal niet
Ik heb donkerblond haar en de hele wereld schreeuwt altijd ‘HET IS BRUIN NIET BLOND!’ Ik weet toch potdomme zelf wel wat mn haarkleur is
Omg ja dit is echt zo’n vervelende discussie altijd. En ook vaak “maar je hebt helemaal geen bruine wenkbrauwen?”. Nee DUH ik heb ook geen bruin haar.
Om deze hele haardiscussie te doorbreken. Ik heb gedroomd dat ik seks had met Don kaaklijn. Echt why.
Same.
Vind ik ook echt knap, ik vraag me dan af of het echt hun hobby is of dat ze stiekem nog steeds hopen door te breken. Nu ben ik wel benieuwd wie. Vertel het ons, maak ze groot door het FF!
Ben ook wel benieuwd of je nog aanraders hebt om Merk dat bij sommigen die ik al vanaf het begin volg (en nu een groot publiek hebben) het meer om kwantiteit dan kwaliteit van video’s gaat.
Even iets anders dan krullen:
Kat van Sophie Hol moest onverwacht naar de dierenarts; ben benieuwd of ze weer een crowdfundingsactie gaat doen om dit te betalen
Ja ze was alweer aan het klagen hè over haar spaargeld
Veel mensen in de comments die haar een verzekering aanraden
Was ze serieus weer aan het klagen? Waar haalt ze het vandaan… zo veel meuk en zooi wat ze koopt en komt rond van alleen haar youtube (toch?)
Volgens mij viel dat klagen wel mee, ze baalt duidelijk van de uitgave maar zegt ook dat haar spaarrekening hiervoor is bedoeld. Los daarvan lijkt een verzekering me inderdaad niet onverstandig.
Ja dat bedoelde ik. En dat ze zijn zakgeld gaat inhouden
Ik denk dat iedereen zou balen van een uitgave van 300-600 euro En van dat zakgeld was duidelijk een grapje.
Ik snap dat Sophie met regelmaat bekritiseerd wordt en toen met die gebroken poot van de andere kat begreep ik dat, maar er wordt bij haar wel heel vaak op elke slak zout gelegd. (Het niet naleven van de Coronaregels vind ik ook idioot trouwens, maar los daarvan)
Maar waar wordt ze naast het boodschappen issue en ali/shein/chiquelle- meuk irt zogenaamd duurzamer willen leven (weet iemand nog dat ze zei dat ze minder/geen vlees meer wilde eten?) nog meer op beoordeeld?
Ik vind dat Nina van Kelvin soms echt te veel hun relatiestruggles blootgeeft. Aan de ene kant goed dat ze laat zien dat een relatie (natuurlijk) niet altijd rozengeur en maneschijn is, en het zijn vaak ook maar de kleine dingetjes die ze post. Maar in haar laatste story laat ze weer een screenshot van een appgesprek zien dat ik denk, is dat nou echt nodig?
Komt in ieder geval heel vaak als een sneer over, vraag me dan ook altijd af wat Kelvin daar van vindt
Ik hoor dat zeikstemmetje gewoon.
Wat is die foto eigenlijk?
Jammer dat hier geen edit onder zit met vuur en zo’n duivelse stemvervormer. Doet de editor van Kalvijn altijd als Nina in zijn video zit. Echt heerlijk vind ik dat