Nog even doorzeiken over krullen;
Ik krijg mijn hele leven al te horen van zowel vriendinnen als random vreemden; ooh wat een bos
krullen lekker zo kroes hoe doe je dat? Mag ik even voelen? Of vreemden gingen ineens aan mijn haar zitten.
Ik heb geen kroes haar (en al had ik dat wel wat dan nog) maar mijn krullen pluizen nog al snel. Dus ik ben mijn hele leven op zoek naar producten om mijn haar minder te laten pluizen en mijn krullen goed te verzorgen. Inclusief mega dure kapper bezoeken. Een deel van mijn familie (met krullen maar die hebben hun haar altijd stijl) hebben ook altijd commentaar op mijn haar van je moet het straighten etc.
iedereen mag zijn of haar krullen haten of er van houden en ze ontdekken of stijl laten of what ever.
Maar ik vind het dus wel een soort van beledigend dat mensen een paar pluis krullen creëren en omdat dat op blond haar is of bij een wit persoon dan is het ineens fantastisch/ ooh kijk wat een krullen en hoor je niemand over kroes haar of onverzorgd of mag ik er aan zitten.
En ik hou van alle soorten krullen, kroes of niet kroes, pluis of geen pluis met blond of donker haar. Maar het kan dus wel echt beledigend naar andere mensen over komen die hun hele leven al op zoek zijn naar de juiste producten en verzorging.