Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik moet altijd een beetje lachen om het foodshamen hier :joy:

3 likes

Ik vond de coming out video van PhilosophyTube echt zo tof en mooi! Weet niet of het in dit topic hoort want ze wordt hier niet echt besproken, maar ik wilde het graag delen en wist niet goed waar anders dus dan maar hier.

9 likes

Co with the Flow, BramdeWijs, Bonnie ;P, Diana / D is for Dazzle, Joey Jaq, Koen Brouwer, VeraCamilla, Jennie, Dook van Dijck, Jasmijn van Arkel, MadebyNoelle

2 likes

Ik weet niet of jullie het interessant vinden maar ik heb ook krullen eigenlijk

52 likes

ben meer geĆÆnteresseerd in je handen

17 likes

De hele issue is dat zwarte vrouwen iets bedenken. Witte mensen dat overnemen, het zich toe-eigenen op een manier waarvoor het niet bedoelt is.
De markt overspoeld met witte mensen en vervolgens wordt het ā€˜mainstreamā€™. Dan zijn andere witte mensen het zat omdat ze het te vaak zien. Zo ook de CGM Of een urban kledingstijl, box braids, het hebben van volle lippen. Ik kan nog even doorgaan.

Ik heb laatst een filmpje in het white privilege topic gepost. Die omschrijft in meer detail. En beter.

24 likes

Ik zeg niet dat ze het niet moet doen, maar het valt mij op dat ineens iedereen krullen denkt te hebben en dan eigenlijk gewoon met vette slierten lopen met wat slag er in. Moet iedereen lekler zelf weten, maar ā€œze nemen het wel overā€ waardoor het voor de mensen met ā€œechteā€ krullen steeds lastiger wordt om de juiste info te vinden.

Ook valt het me op dat ze vaak na 1x denken meteen de CG methode door te hebben, maar ook dat is een lange zoektocht. Ik heb zelf nu 4 of 5 keer via CG gewassen en het heeft nog geen 1x hetzelfde gezeten omdat je het echt wat tijd moet gunnen voor je de juiste combi van alles gevonden heeft.

Dat is wat mij stoort, dat doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben. Verder moeten ze het lekker zelf weten.

3 likes

Ik vind Tina Fe heel leuk! En daarnaast inderdaad ook Lone Fox.

1 like

Ik vind LoneFox op zich ook leuk (wel beetje overdreven Amerikaans). Matthias Wandel is een houtbewerker die ook leuk is maar niet echt interieur :grimacing:

2 likes

Heb de video nog niet gekeken dus mss dat ze dit ook bespreekt maar toen ik het gisteren op Twitter zag moest ik wel lachen om de naam Abigail want dat is ook de naam van Contrapointsā€™ TERF persona :sweat_smile:

Wat is dat toch met al die influencers die reclame maken voor Fruitz? Ook echt de influencers met relatie die dat doen en die zoā€™n app zelf dus niet gebruiken, maar ze lopen er wel reclame voor te maken

3 likes

Ik vind de krullen discussie (op het appropriation gedeelte na) aan de ene kant zwaar petty maar aan de andere kant wil ik slaan als iemand haar haar in een warme tint verft en zichzelf een redhead noemt dus carry on. (Als je als blond of bruin kind niet met factor 50 en een t shirt aan moest zwemmen om niet te verbranden ben je geEN REDHEAD :rage::rage::rage:)

23 likes

Ik heb alle eigenschappen van een redhead, behalve rood haar. Fijn alle lasten en niet de lusten :sob:

8 likes

Ja vragen mannen jou ook naar de kleur van je schaamhaar?

23 likes

Nee, maar heb genoeg ander leed waar ik wel constant opmerkingen over krijg dus laten we er vooral geen wedstrijd van maken over wiens cavia doder is.

6 likes

Wat zijn alle eigenschappen dan?

Lijkwit en vroeger gepest?

8 likes

Hahaha this is me

4 likes

Jou vergeef ik het Karel

afbeelding

Gelukkig maar pff

7 likes

Mijn bijnaam was vroeger schaap. Zoveel krullen en zoveel pluis. Wat heb ik mijn haar gehaat vroeger. :broken_heart:

3 likes