Haha iemand die krullen van Vita gezien? Hoe kan dat nou weer?! Normaal heeft ze vet stijl haar
Vind hun obsessie met Amsterdam ook zo raar, echt wel 1000000 keer benoemen dat ze zĂł van Amsterdam houden en nu weer in Amsterdam wonen en er beide geboren zijn en bluuuuuugh, het is maar een stad doe EVEN nor-maaaaal om in Elise termen te praten.
Het lijkt ook alsof Elise steeds meer over the top gaat praten?
https://www.instagram.com/p/CEOkTayDFAE/?igshid=ksi8r74q0jlu
Hier is het nat en heeft ze ook wel wat krullen/slag, volgens mij föhnt zij het altijd stijl?
Ik kan die Curly Girl Methode echt niet meer aanzien
Dit is wel haar eigen haar. Ze kamt het normaal altijd helemaal kapot en heeft daardoor vet pluishaar enzo.
die parelcouscoussalade in bons video kan toch niet lekker zijn. alleen couscous, een bouillonblokje, ongekruide courgette, ongekruide paprika, feta en geen dressing. tattaâs b like
Er zat rucola onder, dat is al hartstikke pittig toch
Ik ben er zelf onlangs ook mee begonnen, maar ik kan het ook bijna niet meer zien. Wat is dat ineens met al die influencers die dit gaan doen?!
Misschien heeft ze nog een halve kaassouffle liggen die ze er bij eet
Ik heb niets met Vita, maar ik vind die krullen haar vet leuk staan. En dat neerkijken op vrouwen die die Curly toestand uitproberen⊠Oke zij hebben geen krul krul en wat dan? Dan heb je geen recht om iets krul te creëren?
Vrouwen met krullen stijlen hun haar toch ook wel eensđ Laat ze lekker blij zijn.
Misschien eens verdiepen waar de cg methode vandaan komt. Spoiler: niet al die Vita types die het zich nu toe eigenen.
âIk heb de Curly Girl Methode toegepastâ is het jezelf toe eigenen?
Ok en dan is het erg dat Annie een lading gel in haar haar smeert om wat golven te creëren? Ik kan me dat niet voorstellen.
Huh oké ik volg dit dus niet. Krullen heb je in alle vormen en maten. Dat de CG method ergens vandaan komt betekent het dat je het niet kan proberen als je wit bent? Het is niet dat ze zegt het zelf bedacht te hebben toch?
Die GC discussie komt ook elke week terug. Hoe vaak wassen jullie de gordijnen? En wiens cavia is doder?
Nee dat bedoelde ik ook niet, maar ik vind het net als met Body positivity wel een beetje irritant dat het pas hip en happening is wanneer witte vrouwen ermee aan de haal gaan. Dat betekent niet dat die vrouwen er niet mee aan de slag kunnen of kunnen promoten.
Ik ben zelfs nog terug gegaan in de video om te kijken of ze er echt geen kruiden (of minstens wat peper?) of dressing op deed maar nee.
Maar ze vonden het allebei superlekker? Ik was ook verbaasd.
Smaken verschillen blijkt maar weer haha
Ik vind het wel echt super mooi bij haar je kon ook gewoon aan haar haar al zien dat het met een beetje goede verzorging en producten zo mooi zou kunnen zitten.
Ik snap wat je bedoelt @Duchess het is irri dat witte mensen nu gaan doen alsof cgm hun idee is. Maar ik en mn slag zijn de originele black girls eeuwig dankbaar dat ik nu eindelijk mn haar snap haha.