Bij what i eat in a day videos van bijvoorbeeld vegan YTers die claimen dat je met alleen maar fruit eten een supergezond dieet volgt, vind ik het wel prettig dat er een dietist gewoon zegt: klopt niet, je hebt eiwitten, vetten en B12 nodig in je leven. In dat opzicht vind ik dat zij een toevoeging is aan youtube. Mensen met mogelijke eetstoornissen bespreken is een no go voor mij, hoewel die grens natuurlijk ook dun is.
Ik heb inmiddels ook tramadol nodig
Passend dat Wouter voor zijn verjaardag van Elise een ring krijgt met het wapen van Amsterdam, âwant hij houdt zooo van Amsterdam. En is er geborenâ. Gohđ
Een taart met een foto van het ontblote bovenlichaam van Wouter kon uiteraard ook niet ontbreken
Ik vond het ook wel mooi dat ze zei dat ze elkaar aaaaaltijd een cadeau geven met een diepere betekenis of personalised. Alsof ze al 10 jaar samen zijn in plaats van dat dit de 2de verjaardag van Wouter is die ze samen vieren
Ik vind het een beetje heftig hoe je de laatste week reageert. En verwarrend en ook in veel verschillende topics. Is er iets gebeurd waardoor je anders reageert?
Ik zag net echt een idiote post van Celine Charlotte (dat ze zo dedicated was tot miljonair worden) en baal af en toe echt dat ik niet een paar jaar geleden begonnen ben met een case study naar influencers. Hoe mooi was het geweest als je gedetailleerd de paden van een aantal inmiddels tegen het randje van rare ideeën aanzittende influencers had gevolgd in dit proces.
En voor dat de fans komen: ik vind het vet vaag om in je dagboekjes te schrijven hoe graag je miljonair wilt worden en nu te denken dat je miljonair bent omdat je zo dedicated bent tot miljonair worden. En vip cursussen money mindset aan te bieden. Shit is crazy.
Ben benieuwd hoe de vlag er bij hangt na 5 jaar inderdaad Of Wouter en Elise zijn dan helemaal versierd met Amsterdamse gadgets! Zo veel betekenis
In een ander topic kreeg @Nevermind gisteren of eergisteren eenzelfde soort vraag gesteld en daar heeft ze op geantwoord dat dit gewoon is hoe ze is, dat ze in het dagelijks leven voor haar gevoel ook niet altijd geaccepteerd wordt om hoe ze is maar dat ze zich hier vrij voelt om zichzelf te zijn. Sorry @Nevermind als ik het niet goed samenvat.
Oh dat heb ik niet gezien! Niet de bedoeling om een 2e keer eenzelfde vraag te stellen. Het is me niet eerder opgevallen qua aanwezigheid dus het was een verandering die me opviel. Maar misschien heb je dan onlangs besloten jezelf te zijn @Nevermind en dat is altijd een goede keuze.
Ik ben totaal geen fan van sanny (understatement) maar haar roze badkamer (behalve de vloer - error als ik dat als eerste zou zien met mn slaperig hoofd) vind ik echt heeeeeeeel geslaagd.
Waar kun je haar badkamer zien?
Die kun je niet zomaar zien. Die moet je voelen en tot je nemen
Oh ik wilde gaan kijken maar heb haar vlog gestart en het gaat tot nu toe alleen maar over de âmagische tekensâ die ze overal zoekt om keuzes op te baseren; mag ik een teken krijgen van het universum om mijn dochter Charlie te noemen??
Vlog! Je moet wel quasi al de rest vn de vlog skippen want dat gaat weer over LOA gebazel etc.
Als je slim bent, besteed je het edit werk uit. Gok ook wel dat Paulien dat doet. Is zoân zonde van je tijd als je beter content kan maken.
Nee ze edit het echt zelf! (Is te zien in haar vlogs).
Misschien vindt ze het editen wel leuk? De beelden die zij edit zĂjn de content. Dan is het toch geen âzonde van je tijdâ.
Sommige youtubers kunnen beter editen dan anderen en sommigen doen het wel graag dus ik denk dat het daarvan afhangt of het wel/niet tijdverspilling is