Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Lol ik dacht ook dat het jouw neef was maar je quote hem

13 likes

:joy: Als je denkt dat het verhaal niet nog gekker kan worden.

2 likes

haha toen ik Ruben Nicolai zag bij Jachtseizoen realiseerde ik me dat het echt lijkt alsof Bram Krikke hem na probeert te doen met die grappige/droge manier van praten

1 like

Wordt alleen maar leuker:

24 likes

Dat je een keer uit wanhoop ofzo fraude pleegt kan ik begrijpen. Maar veelvoudig fraude op deze manier snap ik gewoon niet. Zien die mensen niet in dat ze zo vaak door de mand vallen. Of is het omdat ze nooit echt hard gestraft worden en dit het enige is wat ze kennen…

4 likes

Kijk deze lijst ook in de reactie’s:

HOE loopt deze vent nog vrij rond :joy:

44 likes

Hij is juist net weer uit de bak :sweat_smile:

• mompelt iets over een ezel en een steen*
11 likes

Hoe hilarisch zou het zijn als Emir dan bij Annic en Linda langs gaat.

29 likes

‘Zwem in je eigen tranen’ hahaha. Vond het echt een zeer vermakelijke aflevering weer. Wat een vies gluiperig ventje.

4 likes

Waarom vindt een ex-gedetineerde met een valse naam nog sneller werk dan ik 🥲

78 likes

De mooiste uitspraak was (toen Tim voor 2e maal om paspoort vroeg om geboorte datum te checken): “nee Tim, tja… ik weet niet wat moet zeggen… nee nu wordt het echt… awkward”
ik kreeg tranen in mijn ogen vh lachen toen

9 likes

Ja mja wat voor werk :stuck_out_tongue: lekker mensen misleiden, hij liever dan ik hoor

Haha dat wordt dan wel een knaller van een YT video

Haha jaaaa.
Wat zou ze nou doen tegenwoordig hè, die Annic.

2 likes

Volgt iemand hier nog Unnatural Vegan? Shit’s getting wild (dat was al zo sinds haar ‘all lives matter’-achtige betoog maar ze heeft er zegmaar niets van geleerd). Ik wil haar laatste video hier niet plaatsen, lekker hypocriet aangezien ik hem zelf dus wel aan het kijken ben, maar misschien hebben meer mensen hier hem al gezien? Ik was in principe gestopt met kijken maar nu hate watch ik haar soms, nooit gedacht dat dat zou gebeuren

2 likes

Waar gaat die nieuwe video over dan?

1 like

Zij is echt de J.K. Rowling van de vegan wereld.

7 likes

Nouja er zijn meerdere recente. In één zegt ze een neoliberal te zijn en verdedigt ze neoliberalisme maar ze gebruikt een soort definitie daarvan die echt nergens op slaat, waardoor de hele video nergens op slaat. Van vegans krijgt ze daarop verder de kritiek dat neoliberalisme en kapitalisme ten grondslag liggen aan de bio-industrie. Meer recent had ze een reactievideo op D’Angelo Wallace die een bepaalde vegan, ThatVeganTeacher met ruim miljoen volgers op TikTok en controversiële content, bekritiseert. Die reactievideo van Unnatural Vegan had qua argumenten veel weg van haar all lives matter achtige video (ze lijkt onder andere te insinueren dat discriminatie van vegans en discriminatie van PoC en LGBTQ op hetzelfde level staan*) en de hoeveelheid dislikes was enorm, ik gok even 1 like per 7 dislikes. En ze lijkt het op te nemen voor ThatVeganTeacher door te zeggen dat die waarschijnlijk slechts aan het trollen is en het allemaal niet meent. Toen maakte ze daarop weer een reactievideo, waarin ze zichzelf (niet verrassend) alleen maar verdedigt. Ze hangt weer heel erg aan de ‘definitie van racisme’ en haar enooorme kennis als filosoof over dit soort onderwerpen (??) en gaat weer voorbij aan dat ze als witte vrouw niet dezelfde kennis over racisme kan hebben als een person of color.

• in haar tweede reactievideo zegt ze dat ze weet dat deze dingen niet gelijk staan aan elkaar, maar dat is echt wat anders dan wat ze in de eerste video zegt. Maar goed ze komt dus wel ERGENS op terug. Natuurlijk erkent ze niet dat ze dat insinueerde en dat ze duidelijk had kunnen maken dat die dingen totaal niet op hetzelfde niveau staan. Nee, het ligt allemaal aan de kijkers.

Dit is even een korte samenvatting :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb deze vrouw in een ver verleden gesteund op patreon, blij dat ik daarmee gestopt ben. Dit mens is echt toxic. Sowieso, er zijn te veel vegans op social media die allerlei soorten onderdrukking direct met elkaar willen vergelijken. Is niet nodig.

4 likes

Van jouw samenvatting krijg ik niet echt de behoefte om die video’s te gaan kijken haha, klinkt vrij vermoeiend allemaal.

2 likes