Nou ik vind het wel een lekker snoepje om naar te kijken.
Wat uit z’n mond komt is dan wel minder maarja
Nou ik vind het wel een lekker snoepje om naar te kijken.
Wat uit z’n mond komt is dan wel minder maarja
Ja dat is echt het middelmatige witte mannen syndroom. Ze krijgen dan enige bekendheid en worden dan een karikatuur van zichzelf.
Ik vond Kaj lange tijd echt heel leuk, net als Bram Krikke. Inmiddels zie je ze echt overal en proberen ze iets te hard grappig te doen en dat wordt na een tijdje gewoon vervelend
Bram Krikke is gewoon een one trick pony. Die droogheid was eerst leuk, maar een hele video met alleen dat wordt gewoon kut. Hij had sidekick op de radio moeten blijven.
Ik vond hem zo retesaai bij Dit Was Het Nieuws
Ja dit, die jongen is gewoon geen hoofdact.
Heeft ie überhaupt wat gezegd daar? Hij was zo stil, leek net alsof hij niet durfde haha
Ik vind ze sowieso nog niet heel lekker gaan qua gasten dit seizoen. Noortje Veldhuizen sloeg ook compleet dicht, Sinan Can die juist he-le-maal dubbel lag de hele tijd… Kwam allemaal niet heel lekker uit de verf of zo?
Hahaha ja wat was dat?! Even een jointje gerookt in z’n kleedkamer ofzo, hij lag dubbel om dingen die echt niet grappig waren
Vanavond Alberto Stegeman en Tygo. Dat wordt ook wat
Ja echt genieten
Haha ja die sinan. Zo verveeld hij was bij de slimste mens, zo jolig was bij bij dit was het nieuws… echt zo’n vreemd contrast!
Mas had 8 reclames in een video van 25 minuten waarin ze alleen maar sokken uitzoekt.
Echt crimineel
Ergens vind ik het sneu voor die jongen dat zijn verleden hem blijft achtervolgen, maar aan de andere kant denk ik, kom op man, waarom hou je je alwéér bezig met dit soort zaken? Ga iets totaal anders doen ofzo!
Ik heb echt geen medelijden met hem. Echt een typisch geval van ‘die leert het nooit’.
Nee das mijn neefje!!!
Echt of bedoel je dat het je ‘niffo’ is of iets dergelijks wat de jongeren altijd zeggen huts
Nee hij zei zelf in de video dat hij niet de veroordeelde crimineel was maar dat dat zijn neefje was. Yeah right
Haha dat was zijn eigen verdediging
Sorry spuitelf