Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Nou ik vind het wel een lekker snoepje om naar te kijken.

Wat uit z’n mond komt is dan wel minder maarja

Ja dat is echt het middelmatige witte mannen syndroom. Ze krijgen dan enige bekendheid en worden dan een karikatuur van zichzelf.

40 likes

Ik vond Kaj lange tijd echt heel leuk, net als Bram Krikke. Inmiddels zie je ze echt overal en proberen ze iets te hard grappig te doen en dat wordt na een tijdje gewoon vervelend

2 likes

Bram Krikke is gewoon een one trick pony. Die droogheid was eerst leuk, maar een hele video met alleen dat wordt gewoon kut. Hij had sidekick op de radio moeten blijven.

28 likes

Ik vond hem zo retesaai bij Dit Was Het Nieuws

2 likes

Ja dit, die jongen is gewoon geen hoofdact.

13 likes

Heeft ie überhaupt wat gezegd daar? Hij was zo stil, leek net alsof hij niet durfde haha

1 like

Ik vind ze sowieso nog niet heel lekker gaan qua gasten dit seizoen. Noortje Veldhuizen sloeg ook compleet dicht, Sinan Can die juist he-le-maal dubbel lag de hele tijd… Kwam allemaal niet heel lekker uit de verf of zo?

Hahaha ja wat was dat?! Even een jointje gerookt in z’n kleedkamer ofzo, hij lag dubbel om dingen die echt niet grappig waren

1 like

Vanavond Alberto Stegeman en Tygo. Dat wordt ook wat :joy:

Smullen!

16 likes

Ja echt genieten

Haha ja die sinan. Zo verveeld hij was bij de slimste mens, zo jolig was bij bij dit was het nieuws… echt zo’n vreemd contrast!

1 like

Mas had 8 reclames in een video van 25 minuten waarin ze alleen maar sokken uitzoekt.

Echt crimineel

6 likes

Ergens vind ik het sneu voor die jongen dat zijn verleden hem blijft achtervolgen, maar aan de andere kant denk ik, kom op man, waarom hou je je alwéér bezig met dit soort zaken? Ga iets totaal anders doen ofzo!

2 likes

Ik heb echt geen medelijden met hem. Echt een typisch geval van ‘die leert het nooit’.

7 likes

Nee das mijn neefje!!!

3 likes

Echt of bedoel je dat het je ‘niffo’ is of iets dergelijks wat de jongeren altijd zeggen huts

6 likes

Nee hij zei zelf in de video dat hij niet de veroordeelde crimineel was maar dat dat zijn neefje was. Yeah right

4 likes

Haha dat was zijn eigen verdediging
Sorry spuitelf

2 likes