Dat was ook de bedoeling, gun haar eigenlijk geen views
Ze gaat in ieder geval niet meer vloggen, want haar vlogcamera (zo staat het er echt) staat op MP.
Don’t ask, ik kreeg de melding in mijn app nadat ik haar ooit heb gevolgd op MP
Okee, best rigoureus…
Maar ze had in september toch een video geplaatst dat ze terug zou komen maar dan met ander soort filmpjes?
Charlotte Blitzblum wilt even laten zien hoeveel webshop orders ze heeft. Jammer alleen dat de voor- én achternaam van de orders laat staan.
AVG meid. Onder welke steen leeft zij?
Charlotte deelt wel vaker meer dan mensen lief is.
Vind het echt irritant als bij zwangere influencers alle content alleen nog maar dáár over gaat - looking at you, Annemerel
Daarom volg ik Teske ook niet meer
Vind dat bij haar (tot nu toe) juist heel erg meevallen!!! Gewoon zoals normaal maar af en toe zwangerschaps update, logisch want dat is nu ook onderdeel van d’r leven.
Het is of zwangerschap of unboxings van alle gratis troep die ze opgestuurd krijgt. Nee ik skip
Volgens mij trekt alle baby en zwangerschapscontent wel echt veel meer kijkers over het algemeen. Dus snap het wel.
Ja dat zal het wel zijn. Maar Annemerel is sowieso wel van de onderwerpen helemaal uitmelken, met die bruiloft ook al. Nu had ze een blog over nesteldrang en dan denk ik meid, doe rustahg, je moet nog 20 weken
Het blijft ook maar doorgaan. De websites van het bedrijf zijn nu offline, zijn YT-kanaal is verwijderd, en er was nog een of andere post van hem ergens waar hij een hoop veren in zijn eigen reet stak (en zegt dat hij de brand in het restaurant had gesticht omdat hij suïcidaal was, nergens noemt hij dat verzekeringsgeld). Echt een leuke knul wel!
Ik had al heel lang geen video’s meer van Teske gezien, maar na die zwangerschapsaankondiging kreeg ik een aantal keer haar vlogs in mijn aanbevelingen. Ik vond ze eerst best wel leuk (Mert en zij zijn vaak zo lief) maar het is inderdaad alleen maar gratis spullen en pakketjes uitpakken? Dus ik ben maar weer gestopt
Ik heb in deze lockdown ook niet veel meer te doen dan de deur open doen voor de postbezorger, pakketjes uitpakken en wandelen. Denk dat vloggen in deze tijd ook niet heel makkelijk is.
Zat ik laatst ook aan te denken. Mja als ik vlogger was zou ik dan even wat andere videos gaan maken. Want het lijkt me zo saai om te filmen dat je niks doet en dan ook nog eens editten…
Jammer vraag 1. No deetz over Mas
Werd besproken in het andere topic
Maar wát voor video’s zou je dan maken? Op een gegeven moment zijn je ideeen/mogelijkheden ook op lijkt me