Mensen laat gvd je onzin gewoon staan!
Dat we dankbaar zijn voor de tip en dat we direct geabonneerd zijn
Ik heb het gemist. Spill de tea! (Of koffie)
Hahahahahahaha ik ga stukkkkk
Zo goeie verbouwing van Kae Sutherland, gaat denk heel tof worden! (reels op Insta)
Ik ben ook echt benieuwd. Ik hou zo van verbouwingen volgen.
Co with the flow is ook niet echt relevant meer he, ik vergeet gewoon steeds dat zij ook vlogt
Ik dacht even dat je een verbouwing van haar gezicht bedoelde, maar je hebt het over haar huis. 🥲
vind haar zo overdreven worden. Vond haar in het begin zo leuk en authentiek, maar daar is niks meer van over. Ook zo schreeuwerig geworden, al was ze altijd al wel wat luid maar nu helemaal. Sinds haar relatie uit is vind ik haar wel een beetje veranderd
Hij leest hier mee, heeft t forum volgens mij ook wel een benoemd.
Ik vond haar eerst echt één van de leukste vloggers, maar sinds corona kijk ik haar echt nooit meer. Volgensmij hield geen enkele vlogger zich echt 100% aan de maatregelen, maar zij spande echt de kroon. Vond dat echt te irritant worden.
Volg haar nog wel op Instagram en daar komt heel veel over die theatershow voorbij. Vraag me wel af hoe goed die straks gaat lopen. Kan me er niet echt iets bij voorstellen eigenlijk behalve Co die heel hysterisch doet de hele tijd.
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand daarheen wil en daar geld voor gaat betalen
Monica propt even iets van 8 reclames in een video van 23 minuten waarin ze zit te vreten en te ouwehoeren met iemand waarmee ze ookal wekelijks een podcast heeft wat een leven
Bestaat dat platform van Monica en Kaj nog of zijn ze gewoon random begonnen met een podcast?
Dat Mind over Madness bedoel je? Vroeg ik me laatst ook al af ja. Lijkt alsof het niet echt een succes is geworden want je hoort haar er echt nooit meer over. Maar dat was denk ik ook wel te verwachten
Heb het al vaak gezegd… maar echt… waarom kijken mensen hier naar ??! Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen
Is er iemand die Kaj wel leuk vindt? Man wat een vreselijk ventje
Hijzelf vooral.
Toen hij 5 jaar geleden nog van die typetjes deed, vond ik hem echt oprecht heel leuk. Inmiddels kan ik hem echt niet meer uitstaan.
Ur welcome Bram