Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Omg ja: paprikachips en mn kat :woozy_face:

Heb ook niet echt een talent voor iets ofzo, confronterend

6 likes

Hahaha ja ik zeg altijd hardlopen, doe ik ook drie keer per jaar, schoenen zijn helemaal stoffig. Laatst vroeg een collega met welke app ik liep, wat mijn gemiddelde was etc. Ik kreeg echt volledige kortsluiting :joy:

21 likes

Nee niet vaak echt “Wat zijn je hobby’s”, maar soms wel wat je in je vrije tijd/buiten werk doet. Of een voorstelrondje en dat de mensen van het bedrijf dan ook wat over hobby’s vertellen, dus dan wil ik zelf ook wel wat persoonlijks toevoegen.

Ik vind het op zich helemaal geen stomme vraag trouwens, juist leuk als het ook een beetje over leuke dingen gaat - alleen heb ik dan weinig aansprekends in te brengen haha.

:roll_eyes:

1 like

Als mensen bij een voorstelrondje zeggen dat hun hobby Netflixen of eten is denk ik ahh een chill easygoing persoon. Als het iets zogenaamd verantwoords is zoals een bepaalde sport ofzo denk ik zoo doe even rustig

28 likes

En dat mannen dan op Tinder zeggen: ‘mijn Bonuskaart, ING en creditcard’

5 likes

Oh mijn god nu hou ik doorgaans van woordgrappen maar :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Oke ik moest toch stiekem een klein beetje lachen

4 likes

Wouter die Elise uitlegt wat een derby is en dan het voorbeeld Ajax - Feyenoord noemt đŸ„Č
(Stories Elise)

18 likes

Queeee dat klopt toch niet, is toch dezelfde stad / regio?
Of ben ik nu wous aan het worden.

5 likes

Het ergste vind ik als mensen in een sollicitatiegesprek zeggen dat ze graag shoppen en drankjes doen met vriendinnen.

28 likes

HAHA

2 likes

Ja hij heeft zich verbeterd in de volgende stories. Elise tegen Wouter: “iedereen dm’t mij dat jij het fout had”.

9 likes

Wie had hier laatst zo’n overzicht van dat die Rutger steeds hetzelfde gezicht trekt op zijn thumbnails? Bram de Wijs in z’n story nu:

17 likes

Ja klopt precies wat jij zegt haha. Als hij er op wordt aangesproken zegt ie jaa in mn enthousiasme heb ik het fout gezegd. Maar mooiste is omdat hij ze filmt alsof ze dom zijn en dan zelf maar wat zegt haha

5 likes

Mijn kinderachtige ik vind dit dus heel grappig. Staat ie daar met z’n betweterige hoofd een beetje interessant te doen en te doen alsof het BI-zar is dat ze niet weten wat het is en het dan fout zeggen. Net goed voor die betweter

Zo en dan ga ik nu weer doen alsof ik volwassen ben en de was nog ff checken

32 likes

Hahaha oooo ik ben hier ook echt aan het genieten hoor :joy:

1 like

Hahahah ja ik dus ook :rofl:

1 like

Bijzondere eerste post, dat moet ik je nageven.

4 likes

Aaaand it’s gone.

Als zij een OF wilt dan moet ze dat lekker doen đŸ€·

3 likes