Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Mijn hobbies zijn breien, naaien en wandelen, vind dat nou niet heel spectaculaire hobbies en voel me altijd zo’n omaatje als ik het moet vertellen.

18 likes

Haha ja idem, mijn hobby is borduren, dat klinkt ook niet heel spannend :sun_with_face:

8 likes

Vragen naar iemand interesses (oid) kan dan toch wel? Dat je het woord hobby gewoon ontwijkt. Vind dat imo ook intens kinderlijk klinken altijd haha maar snap heel goed dat het zowel leuk als interessant kan zijn want mensen daarover te vertellen hebben. Als iemand vraagt naar mijn interesses ga ik enthousiast over wijn vertellen. Als iemand vraagt naar hobby’s klinkt wijn drinken toch vrij… treurig.

19 likes

Haha ja desnoods zeg je: ik vind familie en vrienden heel belangrijk dus probeer daar veel tijd mee te spenderen. Kom je ook nog eens sociaal en sympathiek over haha

23 likes

Ik vind vragen naar je hobby ook echt kut haha. Had het eerst niet op mijn cv en toen kreeg ik een keer de vraag ‘ja doe je ook nog wel eens wat leuks in je leven?’ Zo van het staat niet op je cv dus je werkt en studeert alleen maar. Maar ik heb echt niet boeiende hobby’s, dus daarom stond het er niet op. Inmiddels heb ik er boksen en barbeltraining op staan. Doe dat allebei eens per week hahaha (pre corona). Ben soms echt bang dat ze het lezen en dan echt zo’n fitgirl verwachten die zieke kickboksmoves heeft, maar in werkelijkheid ben ik gewoon een propje met bokshandschoenen die een beetje rond loopt te maaien en na 10 minuten al pijn aan dr handen heeft

19 likes

Deze ga ik onthouden!

1 like

ik heb zelf ook niet echt hobby’s maar heb laatst onder het mom van beter goed gejat dan slecht bedacht op mijn cv gezet dat ik van “culinaire ervaringen” hou omdat ik graag uit eten ga en wijn drink met vriendinnen :wink:

20 likes

Met vriendinnen bespreek ik vaak gewoon dingen die ik heb meegemaakt en echt diepzinnige gesprekken hebben we nou niet zo vaak. Ja, dat kun je ook zeggen, maar dat klinkt toch een beetje kneuzig ofzo. Volgens mij praten mannen in het algemeen ook vaker over zaken buiten hen om dan vrouwen, dus onbewust geef je mannen dan toch een voordeel bij sollicitatiegesprekken.
Ik vind die vraag ook stom want misschien heb ik wel onchristelijke hobby’s die ik helemaal niet wil delen met mijn werkgever. Ik voel me haast genoodzaakt om een brave hobby te hebben zo.

3 likes

Over hoe kut solliciteren is hahahaha

78 likes

haha same. Mijn hobby is op zulke momenten duiken ( :woman_shrugging:) En dat doe ik heel graag op vakantie hoor, maar dat is echt 1x in de 2 of 3 jaar wanneer we toevallig op een bestemming zijn waar het toevallig nog kan?

4 likes

Het is ook wel erg navelstaarderig om daar een “probleem” van te maken als je je blijkbaar nooit verveelt. En genoeg dingen hebt die je leuk vindt om te doen. Wat maakt het nou uit?
Een beetje in dezelfde categorie als het jammer vinden dat je geen geen lievelingskleur hebt of zo (ik denk omdat het allebei dingen die je als kind in een vriendenboekje kon invullen, maar sommige van die antwoorden meer iets werden omdat je ze vaak invulde dan dat ze echt waar waren) :sweat_smile:

1 like

Ik vond het vooral mega treurig
‘Nick is nu iets anders aan het doen en nu is hij niet beschikbaar en heb ik niks te doen’ huiliehuilie

4 likes

Jij interpreteert dat zo, maar zo bedoelde ze het helemaal niet.

Oh hoe bedoelde je het dan Bon?

46 likes

Word die vraag wat zijn je hobby’s nog vaak gesteld dan? Eerder: wat doe je graag in je vrije tijd ofzo?

Ik ben dan vaak wel eerlijk maar breng het wel wat positiever; Ik houd van koken en uit eten. Mijn vrienden en familie zijn belangrijk voor me dus daar ga ik regelmatig op visite of wat leuks mee doen, en verder lees ik veel of kijk ik tv. Vind daar niks mis mee eigenlijk :stuck_out_tongue: Eigenlijk gaat het ze ook geen reet aan haha vrije tijd is vrije tijd. Misschien heb ik een SM kelder, misschien niet. :woman_shrugging:

9 likes

Ik zeg altijd dat mijn hobby met alpacas wandelen is. Beetje over mn favo dieren lullen tijdens sollicitaties. Maar misschien vinden ze mij wel een gekkie en ben ik daarom bij die banen nooit aangenomen :joy:

20 likes

Haha het lijkt me zo grappig om zoiets (edit: de SM kelder) in een echt gesprek gewoon te droppen, gewoon om te zien hoe ze reageren, en dan zeggen nee hoor grapje, maar zoals je ziet heb ik wel een goed gevoel voor humor :rofl: Jammer genoeg heb ik alleen gesprekken waarbij ik ook echt graag aangenomen wil worden en zul je net zien dat ze de grap niet vatten

6 likes

Ze heeft nog steeds helemaal niets geplaatst. Echt raar zeg. Ben nu wel bang dat er iets gebeurd is.

1 like

Ja ik dacht er ook alweer aan.:confounded: hoop dat ze gewoon een pauze neemt en ff offline is. Maar dan zou je t wel laten weten lijkt mij.:crossed_fingers: hopen dat alles goed is

1 like

Ik weet niet waarom maar ik word zo emo van Vera’s nieuwe video. Zo’n fijne, lieve relatie hebben zij :heart:

8 likes