Ik vind het dus ook echt wel ontspanning. Ik zet dan ook m’n strijkplank voor de tv, Netflix aan en gaan. Voor ik 't weet is de was weg en heb ik echt een fijn moment gehad, haha
Vit A zuur is retinol toch?
Ja alleen van zonnebrand krijg ik helaas dan vaak weer onzuiverheden. Het is echt oneerlijk, heb zowel jeugdpuistjes als rimpels.
Ze heeft al 4 dochters maar eentje extra is altijd welkom
Mega off-topic maar eucerin en la roche posay hebben goede zonnecrème voor de vette huid!
Bij mij helpt Jetske Ultee (wel duur maar het waard)
Nu staat er een video online waarin ze zegt dat de avondklok voor haar overdreven voelt omdat niemand in haar omgeving ziek is of in de zorg werkt
Paar uur later nog een video dat ze verkeerd begrepen is want dit was alleen maar haar gevoel en niet de realiteit? En ze wil nu met een business coach een nieuw tijdperk starten en maatschappelijke thema’s bespreken
Oke
Nu het toch over Alwin gaat, in z’n video waarin hij laat zien wat hij allemaal eet in een week zit er een shot in op het toilet. Nu zie je niets en je hoort 'm ook niet plassen, maar waarom in hemelsnaam
Nou Sophie heeft weer een video gemaakt hoor vanwege de kritiek van de laatste dagen. Voor de verandering geen jankvideo dit keer. Ze gaat nu maatschappelijke discussies in haar video’s bespreken. Ze heeft het gevoel dat ze haar mening niet kan geven en is hierdoor haar ‘sparkle’ verloren. Misschien kan die meid beter een volwaardige baan gaan zoeken want na 6 jaar elke dag een YouTube video te uploaden en nog maar 13.000 abonnees hebben, dan gaat het hem gewoon niet worden .
Sophie vindt het belangrijk dat iedereen zijn of haar mening kan geven. Dus hierbij de mijne.
Geef hem dan onder haar vlog als zij dat volgens jou zo belangrijk vindt ipv het hier anoniem te plaatsen
Ik heb liever puisten die weer weggaan dan een kop van leer.
Hmm dat is heel vervelend
Ja bij mij ook. Ik gebruik al een aantal jaar haar cleanser, toner en exfoliant voor de vette huid. Heel tevreden over. Wel prijzig idd maar ik doe wel ruim 6-8 maanden met die producten. Dus op die manier zijn de kosten per gebruik niet zo hoog.
Ja dat klopt.
Hahah love it.
Ik vind het altijd zo heerlijk als zij doet alsof ze een soort motivator/inspirator is en zo maatschappelijk betrokken. De wootden die ze kiest en alles, irritainment ten top
Nog een (ongevraagde) tip, deze: https://imageskincare.nl/zonnebrand/prevention-daily-matte-moisturizer-spf-32?gclid=Cj0KCQiAmL-ABhDFARIsAKywVacQDJ8NunpBHmqukAnIUelXcKbtJ5B0f5qPrUJ16kKJnJtiRVlFtn8aAsBlEALw_wcB
Is een flinke tube dus gaat vrij lang mee. Heb zelf de factor 50, maar als je een vette huid hebt moet je deze hebben.
In de zomer elke 2 uur blijven smeren
Hahahaha ja echt top
Deze gebruik ik ook (wel ook de factor 50) en vind hem top. Krijg hier ook geen puistjes van (krijg ik van andere spf wel)
Hahaha de vreselijk onpraktische (spon) stoel van Bonnie die zo in de weg stond bij de keuken… is weg! Gohhhh wat een verrassing.