Alwin als je dit leest. Je kan ze voor 10 eu bij de lidl halen. 10tje kan je wel missen toch.
Ben ik een seksist als ik zeg dat ie dat toch lekker aan zijn vriendin of stiefmoeder kan vragen?? Want zo bedoel ik het niet maar dat vind ik wel
Van mijn part vraagt hij het aan zijn vader of mis ik nu dat hij aan het hengelen is naar spon… denk het wel he
Vraag me nu gelijk af of hij sinds de breakup dan dus nooit een strijkijzer heeft gebruikt, misschien daarvoor ook al niet, nou alwin las je dit leest doe voorzichtig want er zit voor je het weet een afdruk of een gat in je shirt kijk Ff een turtulio van tevoren hoor
Ik moet van oma ook mijn handdoeken en washandjes strijken en ik durf tegen haar geen nee te zeggen want hou zoveel van haar dat ik het zielig vind als ik nee zeg
Doe je je kleren ophangen of na het wassen of ga je gekreukeld door het leven? I’m intrigued
Geen kleren meer kopen van stof die kreukelt
Mijn moeder kocht een strijkijzer en een strijkplank voor me toen ik op mezelf ging, want essentieel!!! 2x gebruikt
Ik vind je geen teleurstelling gewoon lekker vooruitstrevend want de toekomst kreukelt niet!!!
Haha hier ook team niet-strijken. Tot grote spijt van mn moeder. Zij streek letterlijk alles: tot zelfs zakdoeken en ondergoed. Hoe dan??
Elke keer als ze op bezoek komt, smeekt ze bijna of er strijk is en of ze de kleding in mn kast opnieuw mag vouwen (´want ZO slordig gestapeld. Zo schots en scheef’)
Ik dacht vroeger altijd dat tegen de tijd dat ik volwassen zou zijn en de ‘strijkleeftijd’ bereikt zou hebben er vast wel iets zou zijn uitgevonden waardoor je kleding kreukvrij uit de wasmachine komt of dat er een soort strijkautomaat zou bestaan of iets dergelijks, maar dat strijken tegen die tijd in ieder geval vast hopeloos ouderwets en overbodig zou zijn.
Hetzelfde met antirimpelcreme, ik dacht dat er tegen de tijd dat ik last zou krijgen van rimpels vast wel een antirimpelcreme die echt werkt zou zijn uitgevonden.
Nu ga ik door het het leven met kreukels in m’n kleding en in m’n kop.
Ik vind strijken echt één van de meest ontspannende dingen om te doen, staat bij mij gelijk aan kleuren of puzzelen qua ontspanning. Mijn kast is dus ook vol met gladde en kaarsrechte stapeltjes, heerlijk Maar sorry dit is enorm offtopic
Lieg tegen je oma.
Ik heb nog flink wat te hobbyen voor je hier, als je je verveelt (flauw maar waar). Lijkt me heerlijk om dat als ontspanning te zien.
Ohh ik zou echt willen dat ik dit had. Ik zit serieus nu alleen maar op het forum omdat ik strijk ontwijkend gedrag heb hahah.
Hehe dat hoor ik vaker Ik heb er oprecht wel eens over nagedacht om een strijkservice in de buurt te beginnen ofzo, maar ben bang dat het me dan toch zou gaan tegenstaan.
Ik zie dit filmpje nu pas en ik vind de andere dingen die hij vertelt eigenlijk veel interessanter.
Bijvoorbeeld zijn beweegredenen om op verschillende inkomstenbronnen te hebben.
Mijn schoonmoeder strijkt de werkkleding (blouses en schorten) voor een horecazaak/ café in de buurt. Als bijbaan in de avond, lekker voor de tv. En dan komen ze de wasmand dag later weer ophalen. Best leuk bijverdienen dan!
Ze mag bij mij wel wat extra kleding komen opvouwen als ze daar behoefte aan heeft, is er nog plaats voor een extra dochter?
Welke breakup?
Met Saske!!
@Flamoes liegen brengt ongeluk dus dat durf ik niet plus ik ben zwaar bijgelovig en ik wil niet dat straks haar levenseinde in gang is gezet door mijn slechte karma (ik ben me er bewust van dat ik word geleefd door dit soort onzin kan niet eens het woord dat begint met een d en eindigt met een d in een zin met opa of oma zetten want anders ben ik bang )
Maar daarnaast kan ik ook niet liegen want we doen altijd videobellen en dan wilt ze de boel controleren of ik er geen ‘kolerezooitje’ (haar woorden) van maak hahahahahs
@Sundance het beste anti rimpel vloeistofje is Botox en ik gebruik sinds mijn 21e anti rimpel crème das nu een jaartje ill keep you posted of het helpt EN Samsung heeft nu een soort strijk kast voor ruim 2000 euro dus er is wel al iets uitgevonden maar ja he… is wel weer achterlijk duur
Maar hij heeft sinds Saske toch al twee andere relaties gehad?
Ja dat klopt!
haha had leuk geweest.
Ongevraagde tip voor de rimpels: Elke dag zonnebrandcreme smeren met factor 30 en vitamine A zuur gebruiken om al bestaande lijntjes te verminderen.