Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik doe ook weinig boeiende dingen met mijn vriend, zo zijn we gewoon en wij zijn gelukkig met lekker lui op de bank hangen samen en dom voor de tv zitten. :smiling_face_with_three_hearts: Toch heb ik een leuke relatie.

32 likes

Je wordt wel echt doodgegooid met dat Jotex hè

5 likes

Haha ik moest echt lachen toen ik dit las, wat is hier het verband? Wat heeft dit met elkaar te maken?

39 likes

Ja en hoe LÉÚK het is dat ze nu ook in Nederland te vinden zijn? Echt nog nooit van die hele winkel gehoord smh

1 like

Dit zat ik ook al te denken. Sowieso, laat ze lekker. Wat is het probleem dat ze voor corona veel naar de winkel gingen?

1 like

Niet een direct verband
Ik reageerde op een bericht dat de uitleg die ze geeft over samen boodschappen doen kant noch wal raakt
En de toevoeging daarna dat ze sowieso al dagelijks naar de supermarkt gingen voor die tijd

Ja en dit kan je op alles in dit topic antwoorden :woman_facepalming:t3:

Ik laat ze zeker lekker, ik kijk zelfs haar vlog

1 like

Ik begrijp nog steeds niet wat het uitmaakt dat ze voor corona ook al vaak naar de winkel gingen. Toen mocht het toch ook?

1 like

Haha ik kreeg de vibe die ik ook krijg bij mijn buurvrouw die het gordijntje opzij schuift als er iemand langsloopt en kan vertellen dat Jan van Mien van Gerard een nieuwe rode pet heeft

2 likes

Ik doe het tegenwoordig ook… :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:
Vind het ook irritant van mezelf

Hahahahaha i get it sorry het staat er wel lame

1 like

Op mij komt die uitspraak over alsof Sophie een relatie met hem heeft omdat ze gewoon graag een vriend wil, en het niet op de persoon gaat. Dat vind ik zelf heel naar. Ik vind dat er op Sophie best wat kritiek kan worden geleverd (m.n. koopgedrag, ik kijk hoofdzakelijk daarom nooit naar haar), maar relaties zijn zo persoonlijk en privé. Misschien bedoel je dat niet zo, maar dat was hoe ik het wel las.

6 likes

Alsof ik deze reactie heb getypt lol. Ik vind het ook zo verschrikkelijk dat ze altijd en eeuwig maar vlogt in de auto. Maar goed, ze doet nogal veel onverantwoorde dingen.

2 likes

Ik heb echt plaatsvervangende irritatie voor ‘Robje’ van Monica. Hij heeft al meerdere keren aangegeven dat hij het vervelend vindt om op camera te eten en Monica zet nu elke keer dat ze wat eten, al meerdere weekvlogs achter elkaar, de camera aan en zegt: “welkom bij een nieuwe mukbang”. Laat die kerel gewoon. Je ziet ook aan ‘m dat ‘ie het niet grappig meer vindt en hij duikt elke keer weg als hij dan een hap neemt. Vind Monica echt iemand die dit gaat blijven doen tot ze hem een keer overgehaald heeft :roll_eyes:

30 likes

Julia Mekkes doet dit ook iedere week bij haar vriend die niet op beeld wil. Vind haar heel leuk, maar vind dit echt irritant worden. Laat die jongen toch eens, als hij steeds zegt dat hij dat niet wil, accepteer dat dan in plaats van dat je toch steeds die camera in zijn smoel duwt en hem bijna dwingt wat te zeggen. Zou voor mij echt een reden zijn om te zeggen zoek maar een andere vriend

23 likes

Valt mij ook telkens op en je ziet aan hem dat hij het ongemakkelijk blijft vinden. En dan gaat ze hem expres filmen als hij iets zegt, want dan zien de mensen thuis dat hij ook weleens wat zegt, stel je voor dat de mensen dat niet zien en denken dat hij nooit wat zegt :roll_eyes: Laat hem lekker

2 likes

Ja en dan dat gehihihi erbij. En soms zegt ze ‘hij heeft vandaag 3 woorden gezegd in de vlog, gaat steeds beter’. Laat die jongen en hou je klep voordat je dadelijk weer vrijgezel bent

30 likes

Hahahah hardop gelachen om je laatste zin

2 likes

haha :joy: Ja of weer met Dave Roelvink bent, aangezien die maar al te graag op camera komt… met zijn achterlijke “live verslag” van de rellen

1 like

Alwin vraagt op instagram tips voor de aanschaf van een … strijkijzer. Waar hij op moet letten omdat er zoveel keuze is. Misschien moet hij gewoon de vergelijkoptie gebruiken bij Coolblue zoals wij het plebs ook doen? Het is een strijkijzer for fuck’s sake.

53 likes