Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja talentvol ook! Zo goed met die roccycle lessen en creatief en stijlvol (ook kan hij geen corona krijgen haha zo leeft hij tenminste)
Vind hem oprecht heel grappig en zijn vriend is ook zo leuk!

1 like

Ik vind het echt een lieve vent maar dat irritante gedoe met zā€™n tong mag ie echttttttt wel achterwege laten, kan echt niet naar hem kijken daardoor.

6 likes

Sophie Hol over waarom zij altijd samen met haar vriend boodschappen doet (in corona tijd)

• we kunnen geen boodschappenlijstjes maken
  • als hij alleen gaat vergeet hij dingen
    -als ik alleen ga vergeey ik dingen
  • we kunnen beter 1x samen ipv ik 4x omdat we het niet kunnen

Iemand gezien? Gelukkig heel veel reacties dat het idioot isā€¦

49 likes

Dit is mijn grootste ergernis momenteel, en dat was het ook al voor Corona maar nu nog meer want nu hebben ā€˜zeā€™ allebei een karretje en blokkeren het halve gangpad terwijl je daar passief agressief staat te wachten tot ze hebben besloten (na 10 minuten) welke zak sla ze willen. Ondertussen schijt hebbend aan de rest die afkeurend naar ze staat te loeren.
Ik zweer je ook dat 99% van die duo boodschappers het nu gewoon erom doen.

31 likes

Dan bestel je ze lekker online, alle problemen opgelost toch

2 likes

Ja dit ja, voor je weekboodschappen zit je best wel snel aan het minimumbedrag

Hahahahahaha en dan krijg je je bestelling eind februari.

4 likes

Zuchttttttttt

Dat doet Vita ookšŸ˜‚ Vind ik ook vervelend.

Beter plannen. En niet iedere bezorgdienst heeft zulke lange wachttijden.

6 likes

Eens. Ik kan drie dagen van tevoren nog bestellen via AH en heb met de kortingscode AH1300 al vier weken gratis bezorging :woman_shrugging:t3:. Voorheen ging mā€™n vriend alleen mee zodat ik niet hoefde te slepen met tassen/flessen, nu bestellen we. Super chill.

2 likes

Oeh werkt die code voor iedereen?

Voor zover ik weet wel ja! Stond gewoon op zoā€™n flyertje die iemand had gedeeld via Pepper :clap:t3:.

1 like

Ik zat me ook helemaal te ergeren. Hoe krijgt ze het uit dr strot?!

Daarnaast pakt ze voor ALLES de auto terwijl volgens mij alles vrijwel op fiets afstand is, zo onnodig. En dan ook al die (wekelijkse lijkt het wel) SHEIN shoplogs van bagger kwaliteit en gemaakt onder zeer duebieze omstandigheden. Echt een verschrikking deze vrouw. Als ze erop wordt gewezen in de comments reageert ze ook nog eens met ā€œbedankt voor je mening :kissing_heart:ā€ en verschillende varianten daarvan. Doos.

7 likes

Hahah ja true, ik vind het ook lekkere irritainment, lekker frikandelbroodjes en redbulletjes!

En die vriend die altijd op de bank ligt met zijn telefoon/laptop op 10 cm van zijn ogen. Ziet er nooit super gezellif uit, maar volgens mij is zij heel blij dat ze een vriend heeft

Bonnie vind ik ook nog irritainment maar dat durf ik niet meer te uiten op dit forum :face_with_hand_over_mouth::sweat_smile:

3 likes

Joh hier had ik zelfs niet eens over na gedacht, wel slim! Kun je inderdaad hele avonden samen dingen uitzoeken, hebben ze meteen een activiteit :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Lekker nare opmerking weer, echt onnodig.

8 likes

Waarom nou weer per se?

Je ziet ze nooit iets leuks samen doen. Maargoed, misschien is dat mijn definitie van een leuke relatie en is het voor haar idd anders

2 likes

Gaat ook moeilijk in corona tijden.

7 likes

Enige leuke wat je nu met je partner kunt doen is nƶken

25 likes