Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Outfit 1 en 4 zijn gewoon trendy nu, alleen bij verschillende types haha. Ik vond Sarah’s outfit gewoon normaal alleen die met dat rokje echt verschrikkelijk ja.

Maar het lijkt me ook wel lastig om een outfit uit te kiezen vanaf een website want ten eerste kan je niet goed zien hoe de items echt zijn/hoe ze aanstaan en ten tweede maak ik ook wel eens een outfit in mijn hoofd en dan trek ik het aan en dan werkt het gewoon niet!

1 like

Ik was eerder verbaasd over het aantal items wat ze heeft gehouden, dat is echt zo’n beetje wat ik in een heel jaar koop.

6 likes

Het is Bonnie, daar moet je toch niet meer verbaasd over zijn?
Sorry maar ze wilde nog een paar schoenen kopen dat ze zo goed bekeken had dat ze niet gezien had dat het twee verschillende schoenen en geen paar waren. Ze koopt altijd veel.

1 like

Ja precies, dit soort videos zijn altijd een beetje een combi van: eigen stijl van de kiezer, en wat ze toch bij Bonnie vinden passen (of leuk vinden voor de verandering). Of wel weer Bonnie kleuren (pastel) of accessoires (baret). je zag duidelijk iedereens eigen stempel
Heb Bonnie nog nooit in een blazer gezien, denk ik. Stond haar wel goed

1 like

Ben heel benieuwd of Monica morgen in haar vlog laat zien dat ze gisteren lekker thuis op bezoek is geweest bij Danique samen met Robje en ZL. Zal wel weer zo’n oud en nieuw verhaal worden, 6 potten chocolademousse en zalm voor een heel weeshuis in de koelkast maar ze hadden écht maar 2 gasten uitgenodigd. :roll_eyes:

3 likes

Joh zijn jullie echt nog verbaasd over hoe influencers met de maatregelen omgaan?

10 likes

Niet verbaasd, wel steeds meer geïrriteerd. Maakt echt niet uit welke influencer je volgt, ze hebben allemaal schijt.

3 likes

True, ik probeer er niet zo op te letten omdat je dan niks meer kan kijken :flushed:

2 likes

Nja ik vind styliste zijn nou niet echt iets zeggen over smaak / verstand van mode hebben.
Bij de meeste make over stylisten op rtl enzo denk ik altijd “Maar wat doe jij??”

5 likes

Zijn er meer die ju.noord.zij volgen? Zij en haar vriend hebben vorig jaar met een camper door Europa getrokken. Zag nu net op haar instagram dat ze volgende week weer naar zuid Europa gaan. Kan daar dus echt niet bij, alles wordt strenger we moeten zoveel mogelijk thuis blijven maar dat geldt natuurlijk niet voor hun.

11 likes

Ja ben gestopt met haar volgen. Geen zin om hier in een lockdown te zitten en te zien hoe iemand haar best life aan het leven in het buitenland. Joe :wave:t2:

7 likes

Er gebeurt ook niks juicy he. Enige wat we hier bespreken is of influencers zich wel of niet aan de maatregelen houden. Conclusie is inmiddels wel dat de meesten dat niet doen toch.

26 likes

en wij allemaal wel 100% dus we hebben recht van spreken. oh nee toch niet

14 likes

In principe is de camper hun thuis dus in dat opzicht houden zij zich wel aan de regels :stuck_out_tongue:

6 likes

Is dat een beroep dan? Ze is toch gewoon zelfverklaard stylist? Vond het trouwens geen lelijke outfit.

Dat rokje wel, echt roleplay. En zooo kort!!

Ik weet niet hoe ze dat voor zich zien, maar in andere landen zijn ook strenge maatregelen. Ik woon in Zuid-Europa en mag mijn gemeente niet verlaten voor niet noodzakelijke redenen en de regering heeft het ook al over een strengere lockdown. Niet echt een moment om door Europa te reizen…

6 likes

Ik stoor me nog niet eens zo aan of er nou 2 of 3 mensen op bezoek zijn, maar verbaas me wel over hoe weinig afstand influencers houden. Als je met een vriendin afspreekt is dat dikke prima, maar wat is dan de moeite om gewoon ff geen selfie zij aan zij te maken?

1 like

Ik vraag me ook wel af wat ze gaan zeggen als ze door Belgie oid rijden. ‘We moeten op vakantie’??

2 likes

Over wie gaat dit denken jullieee?

Ik vind Joey Jaq zo leuk! Echt een mooi mens.

5 likes