Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ah ik kan me heel goed voorstellen dat het niet je smaak is. Of het kinderachtig vind :wink:

En al haar video’s zijn een beetje hetzelfde dus als je dit niet leuk vind, dan kan je ze net zo allemaal skippen. Ik daarentegen lig soms echt met tranen over mn wangen😂 wat zegt dat over mij haha

4 likes

En Alwin doet het camerawerk volgens mij.

Ik mis Jenna Marbles :sob:

48 likes

ik ook enorm. wat een gemis. :weary: en ik mis juliens kookvideos.

Delia gaat ook lekker om met de Corona regels :woman_shrugging:t3: Vanmorgen 2 ouders op bezoek en nu een schoonzus… had echt meer van haar verwacht. In het voorjaar moest ze haar zaak sluiten door Corona en heeft ze daardoor werknemers moet laten gaan.

1 like

Ik heb dat ook hoor! Vind de video’s wel grappig, maar die edits hoeven van mij niet.

Ik vind die insta filmpjes van Joey en Vita echt zooo cringy :persevere:

7 likes

Wat IS dit? Is dit modieus tegenwoordig?

1 like

Vind je? Vond het echt een leuke video

11 likes

Moet dat dan? Ik vind dit soort video’s heel erg leuk.

2 likes

Normaal vind ik die video’s ook heel leuk, maar ik snap de outfits niet denk ik. Die eerste outfit is exact hoe m’n buurmeisjes van 10-12 eruit zien en bij die derde moest ik weer aan die ageplay comments denken. Ik was best in de war na het kijken. :sweat_smile:

1 like

De blazer die Sarah heeft uitgekozen vond in wel classy!

5 likes

Oooh inderdaad, en de reels van Elise zijn ook zo irritant “grappig doen”.
Die reels zijn echt mijn grootste irritatie op Instagram. Ik wil gewoon plaatjes kijken.

8 likes

Die was wél leuk idd!

Haha ja zoveel van die wannabe influencers staan altijd tussen mijn suggesties, die alleen maar reels maken en die ook nog veel te ver gezocht en niet grappig zijn. Ergelijker wordt het niet.

Ik ging het filmpje ook kijken maar ik ga altijd stuk om Bonnie die vraagt om een half verslag te schrijven in de comments

4 likes

en ook een optie geeft voor een kortere comment, als het eerste teveel moeite kost :innocent:

1 like

Ik vond het echt heel grappig om een Sarah outfit op Bonnie te zien. Staat haar heel goed! De eerste outfit vond ik, op de Dikkies trui na, ook leuk. De derde echt vreselijk :joy: vooral door die bretelsachtige dingen. En de vierde ook nmsvpe.

Ik zou het zelf ook niet dragen maar het waren wel echt meer van die bepaalde stylos ofzo. Vond het daardoor toch wel leuk doordat het een beetje out of de box is (voor mij dan).

2 likes

Vond die laatste outfit wel echt een bonnie outfit van een paar jaar terug!