Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Je kunt je kat trainen om op de wc te gaan toch? Hahah zag dat eens op youtube en vond dat best wel slim. Moet je wel misschien elke dag er ff een doekje over de bril halen

2 likes

Maar dan ligt het heel de dag in je wc te stinken als je niet thuis bent haha.

Ja maar dat vind ik echt nergens op slaan, alsof je een mens gaat trainen om in de zandbak te zitten kakken. Die beesten hebben hun eigen natuur hoor.

8 likes

Het juiste kattenvoer kan ook al veel doen qua stank.

2 likes

Ik paste op die kat omdat baasjes op vakantie waren. Woonde zelf in een klein appartement dus had ook verder niet echt plaats ervoor.

Huh, is dat niet normaal? Oh shit

Oo Lotte gaat ook gewoon gelijk airco laten plaatsen in de slaapkamer. Jaloeeers. Dat word m’n volgende spaargoal.

1 like

Ik judge niemands fetish :joy:

1 like

Hahaha ik zie het gewoon voor me dat gewoon iemand heel chill zit te schijten in de zandbak en een kat met een krantje op de plee. :joy:

2 likes

In de volkskrant: “Grumpy cat passed away”

Maargoed, misschien moeten we dit onderwerp staken want we zitten al ergens op de 12e afslag van dit topic :rofl:

6 likes

Voordat er een catfight gaat ontstaan :smirk_cat:

4 likes

Dat gebeurt hier NOOOOIT

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Viva vibes

3 likes

Annemerel is vandaag 12 weken getrouwd. Ben benieuwd of ze iedere week doet tot 1 jaar.

30 likes

Er is niet voor niets wettelijk bepaald dat je met 1-2 drankjes op mag rijden dus ik mag hopen dat dat nog onder ongevaarlijk valt

Ik beweer niet dat 1 glas niet ook je reactievermogen beĂŻnvloedt, maar dit effect is niet dusdanig groot dat het gevaarlijker zou zijn dan wanneer je met een nachtje kort slapen achter het stuur stapt. Plus, als je 1-2 uur na het drinken van alcohol in de auto stapt dan is dit al grotendeels weer uit je systeem.

1 like

https://youtu.be/17gNgppp9k0 geweldig video weer van Joseffa :smile:

4 likes

Vast nog wel langer dan Ă©Ă©n jaar Annemerel kennende.

4 likes

Ja op een gegeven moment is ze 73 weken getrouwd. Net als ouders die altijd de leeftijd van hun kinderen in maanden uit blijven drukken :joy:

12 likes

Wacht maar totdat Annemerel kinderen krijgt dan.

“Tuurtje junior is vandaag 410 weken, 22 uur en 5 minuten oud. Inmiddels is het 525 weken geleden dat zijn papa en ik het jawoord gaven op het strand. Zal ik daar nog eens een vlog over maken? Ik heb namelijk het gevoel dat ik nog niet alles heb gedeeld. Zometeen ga ik hardlopen, maar eerst eet ik avocadotoast met hĂŒttekase. Vanavond maken we Hellofresh, want Tuurtje junior moet wel gezond eten. En jullie ook! Gebruik de code ANNEMEREL40 voor 40 euro korting op jullie volgende box. Zo, nu ga ik eerst onze veneta raamdecoratie open doen. Dat hangt toch al 520 weken prachtig. Ongelofelijk dat we het ooit 369 dagen zonder hebben moeten doen.

Liefs,
Annemerel”

67 likes

73 week dan. Op een of andere manier is het dan ineens enkelvoud :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Haar schoonfamilie lijkt me echt geweldig. Lekker zichzelf voor lul zetten op YT en heel fanatiek meedoen haha

3 likes