Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

@Flamoes en @Insouciance bedankt voor de suggesties, zien er tof uit!

2 likes

Kende je TheSorryGirls al? :slight_smile:

2 likes

Van gehoord maar nog nooit naar gekeken, maar goede tip! Ga ik doen!

Ze zegt het in haar vlog er letterlijk bij nadat ze benoemt dat ie nu in de woonkamer staatā€¦ Dit is weer zoā€™n typisch geval van dat dat iets uit zā€™n context word gehaald.

De kattenbak staat voor nu nog even in de woonkamer omdat ze de katten snachts daar laten, sinds de verhuizing. Ze zegt er letterlijk bij dat ze die natuurlijk niet daar willen laten.

Je kan echt niet na een verhuizing 2 weken later opeens de kattenbak op het balkon zetten. Dat snapt zoā€™n beestje echt niet en daarnaast kunnen katten niet goed tegen verandering dus je moet dit soort dingen echt rustig aan doen want anders gaan ze op heel andere plekken plassen dan in de bak :wink:

21 likes

Nou inderdaad. Vraag me soms af of sommigen die commentaar leveren uberhaupt wel luisteren wat er nou echt gezegd wordt?

1 like

Ik heb wel geluisterd hoor, lijkt me alsnog gewoon goor zit je op de bank in die stank

Maar ze zegt zelf dat er geen stank is omdat het beest klein drollen heeft en ze zal t wel schoonmaken als t begint te stinken nietwaar?

Wel grappig hoeveel mensen hier allemaal heftige ideeƫn hebben over huisdieren, je gaat er dood van als ze je likken en je huis meurt naar een riool als je kattenbak op een bepaalde plek staat :joy:

6 likes

We mogen dit toch wel goor vinden?
afbeelding

15 likes

Je mag alles vinden lol. Stel ik wel meteen de vraag wat is het verschil iemand zijn of haar tong in je keel duwt terwijl die persoon een uur ervoor een purk uit de neus heeft opgevreten en daarna nog een peuk heeft gerookt:P

2 likes

Nou eehhhhhā€¦

:smile:

19 likes

Hahaha die foto van die kitten er ook bij

5 likes

Ja ook goor natuurlijk. Maar honden snuffelen/likken volgens mij overal aan, ook op straat. En aan het achterwerk van andere beesten en ze poetsen niet 2x per dag hun tanden dus dan vind ik dat toch goorder :upside_down_face:

3 likes

Het enige wat ik daarvan doe is snuffelen aan het achterwerk van mensen, verder ben ik wel schoon.
:wink: :joy:

2 likes

Whahahah geezā€¦Hoe krijgen mensen het ook voor elkaar om het zo ver te laten lopen.

1 like

Ik moet bij katten altijd denken aan mā€™n tante en de gigantische kattenbakstank daar. Die bak staat boven, maar als de voordeur opengaat wordt die kattenpislucht meteen je neus ingebonjourd :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

3 likes

Ja ik ken ook wel zulke ā€˜plekkenā€™. Bij mijn broer was dat ook altijd zo maar hij maakte zijn kattenbak 1 keer per week schoon met 3(!) kattenā€¦dan denk ik tja, wie is er dan smerig de kat of de mens?
Je huis hoeft absoluut niet te ruiken naar amoniak en stront als je gewoon goed en consequent die bak schoonmaakt.

8 likes

Ik vind Lotte haar nieuwe verhuisvlog echt leuk! Ook toffe kleuren gekozen voor in haar kantoor. Vond het ook herkenbaar hoe ze daar in de action (of gamma?) stond voor die gootsteenstoppers hahaha.

7 likes

Nou ik heb een tijdje een oppas kat gehad en had de kattenbak toen op de badkamer staan. En elke ochtend als ik ging douchen ging dat beest schijten. Gadver wat een geur heeft katten schijt!
Dus nee ik zou het niet in de woonkamer willen (en de badkamer is dus ook een slecht idee haha)

6 likes

Dat vind ik nou WEL een idiote plek, de badkamerā€¦de plek waar je als mens jezelf schoonmaakt :joy:
En dan lekker met die warme stoom die de geur van zoā€™n drol nog ff opwarmt. Heel bijzonder.

5 likes

Ik heb hier al vaak over na gedacht wat dan wel een goede plek is (behalve mss op een balkon oid, maar als daar de zon op gaat staan ben je ook niet blij)
Vrienden van mij hebben ze in de gang staan (en het stinkt vaak best wel, vooral als ze er net op gezeten hebben, nee niet de schuld van kat).
Maar dat ruik je dan dus steeds als je binnen komt en je hangt je jassen erboven :grimacing:
Maar de huiskamer, keuken, slaapkamer of badkamer zou ik ook geen goede optie vinden.

Ik snap helemaal dat mensen het ervoor over hebben om een huisdier te hebben trouwens :heart_eyes:

1 like