Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Nou volgens mij doet Joey dat, heb bij haar het idee dat ze af en toe wat behang van de muur trekt en daarna naar huis moet gaan want het wordt te veel. :face_with_raised_eyebrow: En waarom dweilde ze een vloer voordat er zo’n stuc bescherming over gaat?? Die snap ik echt niet haha

2 likes

Omdat er veel stof en troep op de grond ligt en je dat anders in de vloer loopt.

1 like

Haha ja, ik vind haar video’s nu ook een stuk leuker!

Hopelijk heeft Tuurtje dan wel gedacht aan haar halfjaarlijkse verjaardag! Immers is hij dit jaar vergeten wanneer zij 30,5 jaar oud is geworden. Gelukkig hadden ze heel het weekend nog taart van de wekelijkse trouwdag-viering.

Het begint echt steeds irritanter te worden, hoe meer je erop let. :face_vomiting: Het is een vicieuze cirkel.

18 likes

Ik vind het eigenlijk heel irritant dat die vriendin van Alwin altijd mee doet met de videos maar vanaf de zijlijn. Dan zit hij alleen in beeld maar praten ze wel de hele tijd.

9 likes

Ik vind die stukjes met Lotte en de schilder zo ongemakkelijk​:joy::joy::joy: Super eenzijdige gesprekken.

6 likes

Nog een youtuber die reacties verwijderd. Het viel mij ook zo op dat (all about) leonie haar vriendin aimee nadoet en dat had ik gereageerd onder haar video maar natuurlijk is het nu weg.

Maar wat wil jij dan dat ze reageert? Vind het ook een beetje een rare reactie om achter te laten.

23 likes

Ja zeker, jammer alleen dat die Charlotte Blitzblum niet helemaal lekker in d’r hoofd is :roll_eyes::sweat::expressionless:

Lekkere binnenkomer wel

43 likes

Wat is dit nou voor rare uitspraak? Hoezo dan?

Ik typ het nu een beetje snel tijdens werktijd dus vandaar maar ik had gewoon aardig een vraag daar over gesteld en alsnog gezegd dat ik haar super leuk vind.

1 like

Waarom telt Annemerel ALLES. Halve verjaardagen, getrouwde weken, marathondata. Zo afzonderlijk van elkaar lijkt het niet vreemd, maar als je leest hoeveel ze blijkbaar onthoudt of bijhoudt dan moeten dat toch boekjes vol data zijn :joy:.

Edit: oh ik ben late to the party (14 uur, 3 minuten en 26 seconden te laat om precies te zijn)

44 likes

Een tijdje geleden ging het hier over de redelijk nieuwe docu over insta influencers ‘Volg je me nog?’. Ik wilde het kijken maar het lijkt overal verwijderd? Fragmenten staan nog op YouTube maar als ik daar in de beschrijving de link aanklik naar de docu kom ik gewoon op de homepage van NPO/VPRO uit.

Vanaf dat ik haar volg (wat denk ik echt al bijna 10 jaar is) vond ik het al apart dat ze van een shirtje nog precies wist dat ze die bij de Zara in Parijs had gekocht op 8 april 2001, of welk ijsje ze voor het laatst had gegeten op een vakantie in Italië in 2000. Vond dat toen nog wel schattig, dat zulke kleine herinneringen zo veel voor haar betekenen, maar nu denk ik echt wtf meit hoezo hou je dat allemaal bij joh. Zou ze dat in haar agenda zetten en elke week tellen of heeft ze de “gave” dat ze dat gewoon weet.

7 likes

Een soort influencer versie van @ellegirltalk eigenlijk :rofl:

15 likes

Ik heb haar recent ontvolgt. Werd het zooo zat, al die data en alle herhaling. Ook haar blogs, alles is een herhaling.

3 likes

& @Evenveel: wow thanks beiden! Wat gek ik kwam er echt niet op terecht. Weet ik weer wat ik dit weekend ga kijken :heart_eyes:

2 likes

Zag laatst ook op Annemerels insta dat ze volgers vroeg om inspiratie voor haar blog omdat ze niks weet om over te schrijven. Waarschijnlijk daarom al die herhalingen en dagen terugtellen, er gebeurd geen hol in d’r leven om over te schrijven.

4 likes

Nee joh, zij herhaalt al jaren alles al 10 keer dus dit is gewoon normaal voor haar

3 likes