Ik vind dat ook wel echt duur! Maar ik ben dan ook queen marktplaats haha. M’n duurste meubel is denk ik 100 euro ofzo?
Vind de gordijnen trouwens heel mooi staan wel! Heel warm
Ik vind dat ook wel echt duur! Maar ik ben dan ook queen marktplaats haha. M’n duurste meubel is denk ik 100 euro ofzo?
Vind de gordijnen trouwens heel mooi staan wel! Heel warm
Ik ben echt verbaasd om het gebrek aan bedekkende stof maar wel wijde benen en dat dit ok is op instagram… ik heb zelf geen insta en ben misschien een beetje conservatief maar I AM SHOEKUT zoals Romane zou zeggen.
edit: @Soy.peor ik wou je al linken omdat ik shoekut nu copyrighted vind en verzonnen door jou maar ik dacht is ook zo overmoedig. Goed om te zien dat je de eerste like bent hahahahahaha
Ik las dit gister ook op het forum. Wat betekent shoekut? Ik kan er geen woord van maken.
Het moet ‘i am shook’ zijn denk ik
Shocked. (Geschokeerd) maar ze spreekt het uit als shoe kut
Nu ik dit zo lees denk ik dat het een combi is geworden van de online ‘slang’ i am shook en het juiste shocked… laf it
Ik vind de gordijnen heel mooi maar ik vroeg mij wel meteen af hoe chill blijft dat met katten? Dit lijkt me echt een stofje wat perfect is om kattenharen te verzamelen.
Je vergelijkt gewoon structureel racisme met fietsen met 1/2 drankjes op?
Maar vind je dat echt vergelijkbaar met het drinken van 2 glazen alcohol en rijden? Persoonlijk vind ik het best heftig om zulke beladen onderwerpen ineens in een discussie te ‘gooien’ (althans, althans mij kwam dat vrij plotseling.) Neemt niet weg dat ik niet zo onbeschoft had mogen reageren, dus nogmaals sorry daarvoor.
Het is niet dat ik het niet met je eens ben denk ik, want als er bijv. was gezegd ‘vroeger vonden we autogordels ook niet nodig en nu wel’, dan ben ik het er wel mee eens het feit dat iets een regel is, niet betekent dat het ok is. Maar nu schrok ik eerlijk gezegd gewoon van de ‘gemakkelijkheid’ waarmee voor mijn gevoel met vergelijkingen als verkrachting werd ‘gegooid’. Ik vind dat nogal heftig/emotioneel beladen, etc. Zeker voor het onderwerp waar het in eerste instantie om ging.
Ik dacht “so cute”
Zo smerig om een kattenbak in je woonkamer te zetten. Ook al zijn het maar ‘kleine poepjes die je niet erg ruikt’ zoals Bonnie dat verwoordt.
Ik vind het smeriger dat die katten over de eettafel lopen.
Ook heel smerig ja.
Waar zou je hem anders neer moeten zetten? Zolang jij die bakken netjes schoonhoud dan ruik je amper wat. Anders bestaan er geurstokjes en luchtverfrisser
Op de eettafel
Er zijn ook voorbeelden te verzinnen van zaken die vroeger verboden waren maar nu niet meer. Of andere dingen die als risicovol gezien worden maar niet verboden waren en dat nu nog steeds niet zijn. En hoe heftiger de voorbeelden zijn die je aan wil grijpen, hoe afleidender het is imho.
Het is maar net wat je wil kiezen, en hebben allemaal weinig tot geen meerwaarde ter onderbouwing van dit specifieke geval. Feiten, bijvoorbeeld dat het invloed heeft op je cognitieve vermogen, zijn dan toch gewoon een stuk beter.
Het voelt een beetje als inkomen met een hoog gestrekt been, en dan verontwaardigd zijn dat iemand initieel dacht in het gezicht geschopt te worden.
Ik vind die gordijnen echt geweldig staan, vind het hele huis echt ontzettend sfeervol, is wel mijn smaak.
Ik vind elementen uit het huis heel tof, maar zou 8/10 spullen wegtyfen. Al die inspiratieloze accessoires.