Wel gehoord?
Ook niet. Zelfs een x er vlak langs gelopen maar toen was die winkel dicht. Doet nog steeds pijn.
was die winkel ooit open? Dat is eerder de vraag
Leg jij ook een halve kaassoufflé in de koelkast omdat je hem niet op krijgt?
Hahaha echt, elke keer als ik er langs reed was die winkel dicht. Zo jammer.
‘Mijn vader ZIJ altijd’
Ik vind de reels van Queen of Jetlags eigenlijk wel leuk.
Misschien een wekelijkse podcast met de forumhighlights en ongezouten meningen
Ze had het erover dat het eigenlijk meer voor haar werk was, dus ik vermoed dat ze het als kosten gaat opgeven voor haar bedrijf. Dat betekent geen BTW, de kosten van de winst aftrekken (dus het bedrag waar je belasting over moet betalen wordt lager) en als ze het slim speelt kan ze misschien zelfs gebruikmaken van de kleinschaligheidsinvesteringsaftrek en blijft er uiteindelijk nog maar een heel klein deel over wat ze uit eigen zak betaalt.
Ik vind ze vooral heel knap gemaakt! Denk dat veel mensen niet doorhebben hoe moeilijk dat dat is.
Ja sow! Veeeeeeel beter dan die van KC die ik zo nu en dan bij aanbevelingen zie langskomen.
Dan noem je ook iemand
Hahaha sorry! Verder kijk ik eig geen reels, zit wel uren naar instatv te kijken over wenkbrauwen modelleren.
Ik zie die reels van haar ook alleen per ongeluk. Maar net of ik iedere keer 't zelfde, slechte, filmpje zit te kijken
Ah ik smelt bij die stories van Josh, Alexis is zo’n schatje! Alleen hoeveel schoenen heeft zij? Meer dan mij in ieder geval, maar ik heb maar 4 paar ofzo haha.
Dit vind ik dan weer weinig haha. Maar goed iedereen heeft vgm wel een zwak voor iets en heeft er daar dan veel van.
Cliteur is.
I see what you did there.
Gisteren ging er 1 KLM vlucht naar Curacao. Cowiththeflow liet in haar stories zien dat ze op die vlucht moest werken (in economy). En aan de stories van Cynthia te zien zat ze in business class van dezelfde vlucht.
Ik had normaal weinig problemen met Cynthia maar de stories van Curacao zijn nu al zo overdreven #dankbaar dat ik ze ga ontvolgen.
Haar argument dat ze daar niemand zien gaat ook niet op. Op meerdere foto’s zie je al verschillende mensen. “Maar we houden voldoende afstand hoorrrrr!” Ga toch lekker naar huis.
Jaaa! Ik zag ze gister toevallig! Zo schattig. Ik vind het ook zo grappig dat josh altijd fleeky is en alexis dat nog niet heeft. Slim ook dat ze direct het mandje pakte ipv schoen voor schoen.