Ik vind Alexis zo’n schatje om te zien had je die story gezien dat ze in die room divider was geklommen? Helemaal trots roepen dat ze zooooo groot was
Ik had wel echt mijn twijfels of ze zelf zo hoog was geklommen hoor…
Ik zou kinderen van die leeftijd niet onderschatten, ik heb ook hele bijzondere fratsen uitgehaald waarvan mijn moeder nu nog zegt: maar hoe dan!
Ook een keer keihard op mijn kop gevallen daardoor, maargoed weet jij veel als je 3 bent
Ah nee, niet gezien. Ik kan me wel een voorstelling maken. Alleen lijkt me dat ook wel een beetje gevaarlijk? Of stond Nick ofzo erbij?
Ik denk wel dat ze het zou doen hoor, maar of het echt mogelijk was… de horizontale spijlen zitten echt heel ver uit elkaar, het leek me dat ze dat niet zou redden met die korte beentjes
Maar volgens mij is ze wel echt een meisje dat lekker alles doet en durft, dus wie weet
Corrected that for Cynth
jaa zo schattig <3 Ze komt ook zo wijs over vind ik, zo lief! Hoe ze die liedjes zong, echt rammelende eierstokken
Hoop stiekem wel dat josh ook de reactie van de ochtend deelt. Als er niet in alle schoenen een cadeautje zit. Volgens mij zou ze het niet eens erg vinden. Ze lijkt zo vrolijk!
Cynthia betaalt toch zelf voor haar reis? Waarom tagt ze dat resort dan in iedere story die ik tot nu toe gezien heb?
In de hoop op gratis upgrade of andere wel #spon dingen?
Zodat wij als gelukkige kijkers dit ook kunnen boeken als we zouden willen. Aardig van haar toch??? Dat ze dit met ons deelt??? Wat zouden we zonder haar moeten.
Die upgrade heeft ze binnen.
Waarom post ze dit uberhaupt in haar stories. Echt schaamteloos
“Voor ons” waarschijnlijk
Hopen op een repost voor ~exposure?
Haha holy shit dat verhaal van Sanne over de muis in haar woning. Begon rustig: ik zag wat aarde liggen op de grond naast mijn planten, de koekjes waren aangevreten en dan:
Heeft die muis een halve kaars gevreten
Ah zielig voor die muis, heeft ie vast buikpijn van gehad
Ik vind het wel grappig dat Lotte’s huis dus EXACT is wat ik me bij haar had voorgesteld😂
Ik zie dat Joann van den Herik ook even naar de Malediven is gevlogen voor “werk”.
Ohhhhhh zin in ik zit nog even in de vlog van Sophie Hol daarna Lottelovesbeuty kijken