Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Wow rustig :open_mouth: ik wil juist hetzelfde zeggen hoor. Maar een zin als “de gemeente doet dit niet zomaar” is ook een objectief statement. Niemand zit hier als een enge heks te genieten van haar eventuele financiële situatie voor zover ik heb gelezen.

Speculeren is absoluut niet netjes/nodig en nu ook afgekapt toch? Maarja ik blijf het raar dit soort zaken zo random online te zetten ook.

2 likes

Vertel mij wat, ik heb het werk zelf gedaan. Jarenlang. Juist dit soort dingen maakten dat ik het werk niet meer leuk vond. Maar ik wilde alleen nuanceren wat ze aangaf. Je kunt ranten online, maar zolang er maar een kant van het verhaal duidelijk is, heeft dat zo weinig nut. Niets gebeurd zomaar en ik zeg zeker niet dat er geen fouten worden gemaakt. Maar maatregelen worden over het algemeen niet snel genomen (want daar is een enorme juridische grondslag voor nodig).

3 likes

Ik werk in dit vakgebied. Het gebeurt niet zomaar, ik zie het namelijk dagelijks voorbij komen bij mijn clienten, en het is en blijft alsnog héél kut. Ik zeg nergens dat ik geniet hiervan of iets. Ik hoop dat het voor Sanne snel wordt opgelost.

2 likes

Nou dit dus. Het is gewoon een constatering dat dit echt niet gebeurt vanuit een gemeente om specifiek Sanne even het leven zuur te maken. Dit soort opschortingen gebeuren altijd met een reden. Of zij die reden terecht vindt is een ander verhaal.

2 likes

Exact.

Dat vind ik wel een beetje makkelijk. Een heel topic wat dagelijks over jou gaat lijkt me minder impactvol dan een paar opmerkingen van een paar forummers. Ook meningen op het internet raken mensen trouwens.

1 like

Joh, zo serieus was het ook weer niet :blush:

1 like

De uitspraak “en ik heb zelf de drang niet om over andere personen die hun niet boeiende leven online plaatsen te praten”, maar dat vervolgens wel dagelijks doen, kan ik niet echt met elkaar rijmen. Want dan heb je die drang toch gewoon wel, waarom zou je zeggen dat dat niet zo is? Maakt ook niet uit verder maar dat is het enige wat ik er mee bedoelde. :stuck_out_tongue:

1 like

Oh ik ben hier heel benieuwd naar. Snap t ook wel haha.

1 like

interessant :thinking:

1 like

Dat vind ik ook vaak interessant omdat ik in het dagelijkse leven niet altijd over dat soort dingen praat en ik veel van het forum leer. Soms na wat nalezen kan ik totaal anders denken over een bepaald onderwerp

2 likes

Jeetje even, voor hoeveel personen heeft mascha die cigkofte besteld eigenlijk, 10?
Volgens mij is het per persoon 6 van die stukjes ofzo zodat je 3 wrapjes kan maken.
wraps en sla invriezen lukt niet dus ik weet niet of ze van plan zijn 5 dagen lang dat te eten maar het is me nogal een bestelling weer…

2 likes

Als ze sushi bestellen krijgen ze er 14 flesjes sojasaus pp bij dus ze bestellen vaker veel te veel.

Net zoals dat ze toen dozen aan Dunkin Donuts gehaald hadden, want die konden ze dan invriezen. Vraag me af of ze die echt opgegeten hebben of ondertussen al in de kliko beland zijn.

3 likes

Waarom SCHREEUWT Shifra altijd zo. Als ik vlogs of stories van haar kijk moet ik het geluid altijd zachter zetten. Sowieso hangt alles bij haar tegenwoordig aan elkaar van de spon en is de lol er wel een beetje af, echt zo jammer. Pff zeur klaag ik wil gewoon leuke youtubers kijken maar iedereen die ik leuk vond stelt me teleur tegenwoordig

Mo is trouwens wel on fire met haar lange vlogs en mukbangs, dat verveelt me dan weer nooit op de een of andere manier.

10 likes

Ik bestel soms ook wel eens teveel, en dat vind ik dan vaak jammer want of ik zit het tegen mijn zin in weg te douwen, en dan staat het me tegen (de volgende keer) of ik heb nog wat in de vriezer ofzo waardoor het minder lekker is.
Door de overdaad/veeldaad aan eten, maakt het het minder speciaal ofzo? als dat logisch klinkt.
Als ik naar een onbeperkt restaurant ga, zit ik ook meer te schranzen dan dat ik er culinair van geniet.

2 likes

Was dit al besproken?!

19 likes

Hoe weet die Michella elke keer dingen van mensen voor het echt openbaar is?

12 likes

Kan er niets aan doen maar ik blijf die Michelle geweldig vinden

28 likes

Jongens ze heet MichellA

32 likes

Michella had ooit een winkel dicht bij mn stage en ik heb haar nooit gezien :sob:

1 like