Maar is het delen van haar dagelijks leven niet soort van haar enige content? Waar trek je dan de grens over waar je commentaar op mag hebben?
Dat vind ik niet perse een duidelijke grens en dat bedoelde ik ook niet. Sanne wordt hier bijna altijd persoonlijk aangevallen en het is niet netjes om iemand zo steeds te bekritiseren. Maar het argument van âje mag alleen commentaar geven op de content van iemandâ is bij Sanne al lastiger want haar content is het delen van haar leven? Bij Mascha is dat toch ook?
Overigens vind ik ook dat we hier niet over mogen speculeren hoor, niet daarvan.
Je mag hier overal commentaar of kritiek over hebben. Maar andere mensen mogen dan ook een mening hebben over jouw kritiek. Het ligt aan jou of je dan vind dat die ander een punt heeft of niet. En of jouw kritiek dan idd te hard of relevant is. Vind jij dat van wel zeg dat dan en own het dat je een lullige mening of iets hebt ipv de ander als een zeurkous neer te zetten en zeggen dat je niks meer mag.
Het leed dat leed van andere heet.
Ah ja ik vond het gewoon apart dat je nu op mij reageerde met âown dat het lullig isâ want het enige wat ik hier over heb gezegd is dit:
En dat vind ik niet per se lullig of iets zwaar onder de loep nemen want ik reageer alleen op iets wat iemand hier zegt (en het is ook nog een vrij algemene opmerking ook). Maar als het een algemene opmerking is snap ik 'm beter, ik twijfelde doordat je mij quote & het gebruik van âje.â Ik ben wel benieuwd wat je bedoeld met âen heb zelf de drang niet om over andere personen die hun niet boeiende leven online plaatsen te pratenâ want je post best vaak mee in de blogtopics toch? Zelfs als je zelf geen onderwerpen aandraagt omdat je geen influencers volgt, ook als je reageert op andere mensen die dat wel doen dan bespreek je toch alsnog die personen en hun leven?
Ik ga niet voor je liegen maar dat topic ga ik lezen. En veel ook.
Hoezo smullen? Ik heb de post geliket omdat dat wel eenmaal waar is.
Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen waar het misgaat, maar we horen nu Ă©Ă©n kant van de situatie, die wellicht/waarschijnlijk ook gekleurd is?
Verder hoef ik het er niet over te hebben hoor, maar persoonlijk vind ik dit ook weer een gevalletje âwaarom moet dit op insta?!â
Ja ik wil dat topic ook. Dan komt er denk ik een algemeen besef dat je sommige dingen wel kan denken maar niet over iemand op het internet moet plaatsen.
Ik weet niet of het er gezelliger op wordt als we naast over youtubers etc, ook nog over elkaar gaan lopen roddelen
Van mij wel
Oh menig vlog zou hier een stuk interessanter van worden.
Precies dit, draai het eens om. Niet erover willen hebben, dus âwaarom moet dat wel hierâ.
Haha ik denk dat de hel los zal breken . Het is heel menselijk hoor maar kritiek geven gaat hier over het algemeen beter dan kritiek ontvangen.
Nou ik persoonlijkâŠ
Hahah dit lijkt me echt hilarisch. En dat ze dan ook allemaal van die ongenuanceerde dingen over ons schrijven van: âpietjepuk zit elke keer zo te zeuren over dat ze geen geld heeft maar in de tussentijd zie ik in het show je laatste aankopen dat ze telkens tientallen dingen bii zalando bestelt. Ik denk serieus dat ze een koopverslaving heeftâ.
Ja sorry je hebt gelijk. Ik ben er over begonnen. Ze besprak het in haar instagram stories, deze zijn openbaar. Maar idd , het heeft geen zom hier over te gaan speculeren
ja ik vind het zo jammer dat er op haar blog niks meer gebeurt.
Dankjewel voor het delen! Ik kijk zelden youtubers, maar heb gisteren (samen met mijn vriend) alle videoâs over haar cabins in the wood gekeken, echt heel leuk! Vind het niet allemaal per se even mooi trouwens, maar heel stoer dat ze het gewoon doet
Door werk veel met dit soort instanties te maken gehad. Wil echt niet zomaar oproepen tot algehele wantrouwen naar de overheid/compleetgekkies maar administratie van bepaalde afdelingen is om te huilen, slechte it, veel uitval case-managers, geen goeie overdrachten, verantwoordelijkheden. Ander gedoe. In hele belangrijke/complexe zaken worden dit soort briefjes niet eens altijd verstuurd en is het kastje muur dus even een tegengeluid
Ik zou geen andere opmerkingen verwachten dan de dingen die hier al eerder over mij gezegd zijn. En dan nog steeds /nocare internetmensen.
Tip voor de influencers van mij voor hen. Gratis!