Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Is wel minder heftig voor je armspieren om hem zo vast te houden haha, dat zou mijn reden zijn.

Oh, dat heb ik totaal gemist.
Nou, koop dan een klein statiefje of zo zodat je je arm lager kunt houden, maar doe er iets aan :stuck_out_tongue: (ben verder niet veeleisend hoor)

edit: dat is trouwens een GRATIS bossbabe tip die ik zomaar weggeef

34 likes

Omg wat irritant zeg :weary: wegwezen

https://www.aliexpress.com/item/32890371511.html?spm=a2g0o.store_home.productList_44583867.pic_1 maar hij is niet meer beschikbaar geloof ik, al even geleden besteld.

1 like

Als vloggen je ‘ding’ is kun je toch minstens je arm een paar minuten omhoog houden lijkt mij? Vind het heel vreemd lol.

4 likes

Waarom is Sanne haar uitkering ingekort? Wat is er gebeurd?

Ik denk (vanuit wat ik zie op mijn werk) dat heel veel sites dit ook graag zouden willen. Wat dit lastig maakt is dat als je website voor elke transactie moet afdragen aan de dienst die deze betaling voor je int (dus Mollie/Paypal/iDeal etc.). En vrij veel ook. Daardoor is het bijna onmogelijk losse artikelen aan te bieden voor een prijs die mensen ook daadwerkelijk bereid zijn te betalen

1 like

De gemeente gaf werkweigering als reden, maar Sanne vond dat niet kloppen omdat ze wel had gesolliciteerd naar die functie en heeft bewijzen daarvan gestuurd zegt ze, maar de gemeente heeft wel 30% gekort.

1 like

Daar krijg je waarschuwingen over en je hebt een hersteltermijn. Het is niet dat ze dat zomaar doen.

11 likes

Het kan serieus best zwaar zijn hoor, maar zoek dan een oplossing of train jezelf inderdaad.
Voor iemand die zichzelf zo serieus neemt als ze iets nieuws onderneemt dat ze meteen alle apparatuur aanschaft en al het andere laat vallen (op haar blog verschijnt niets anders meer) vind ik dit dan weer zo gemakzuchtig?
Maar ik vind het ook echt gewoon lelijk beeld, terwijl het dan zogenaamd wel om de ‘geweldige sfeer en beelden’ in de video gaat.
Net zoals ik er niet bij kan dat Bonnie veel werk in haar vlogs steekt maar het prima vindt om constant die witte vlakken in beeld te plakken als ze naakt is oid. Doe er dan iets leuks mee en plak zoiets over jezelf heen:

JA DAT IS NOG EEN

46 likes

Ja geen idee hoor zelf. Ik vertelde wat Sanneke zei in haar stories. Dan heeft ze vast niet het hele verhaal verteld.

Een maatregel wordt inderdaad niet zo snel opgelegd door de Gemeente. Ik volg haar verder niet maar zij woont toch in Rotterdam? Daar zijn ze wel iets strenger. Maargoed je kan 100% krijgen en ook nog voor meerdere maanden dus 30% is echt wel kak voor haar maar het kan dus nog “erger”.

2 likes

Wonen in Amsterdam is zonde van je geld
Wonen in Meppel is zonde van je leven

:smirk:

38 likes

Kan ze dan geen bijzondere bijstand daarvoor aanvragen? Wel naar zeg voor haar.

En: kan ze geen geld verdienen met Instagram / influencen? Best veel followers toch? Of denk ik te makkelijk daarover (kan ook). :yum:

Als je bijstandsuitkering wordt gekort als zijnde maatregel voor werkweigering krijg je geen bijzondere bijstand om dat recht te trekken, dat zou een beetje gek zijn haha
Ze kan in bezwaar gaan maar dat gaat ze ook doen las ik

4 likes

Oh geen verstand vab, jammer voor haar in ieder geval. :weary:

Maar zij heeft toch best wel wat followers dat ze er geld mee zou kunnen verdienen zou je denken? Ik zie accounts met soortgelijk aantal followers en die lijken er wel een inkomen uit te halen?

Als zij daadwerkelijk naar die sollicitatie is gegaan, dan wordt er echt geen maatregel opgelegd hoor.
Als zij zich op een bepaalde manier heeft gedragen bijvoorbeeld, of zich niet meewerkend heeft opgesteld, dan is dat ook maatregelwaardig gedrag. Er is vast iets anders gaande of gebeurd wat ze er niet bij vertelt.

26 likes

Wordt beide door een gemeente verstrekt. Als ze je straffen door je geen volledige uitkering te geven gaan ze het niet vanuit een ander potje alsnog geven.

En @anon46493654 dat denk ik ook. Kan ook nog met termijnen of onvolledige info te maken hebben.

1 like

Ze is wel een van die zeldzame mensen die zichzelf kan filmen van onderaf zonder er zo uit te zien:

Da’s ook een talent (of goede botstructuur) :ok_hand:t3:

14 likes

Huisarts gaat niet van eigen risico af toch?

1 like