Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Offtopic

Ik wil zo’n videobelding niet hoor, maar ik word er bijna toe gedwongen. De grootste ergernis van mijn woning is dat de voordeur helemaal dicht is. Daardoor is mijn gang een eeuwig donker hol en kan ik dus nooit zien wie er voor de deur staat, want een kijkgaatje hebben we ook niet. Echt, hoe bedenk je het. Ook nog eens een woning uit 2019, je zou denken dat ze dan wel een beetje logisch over dingen nadachten. Resultaat is dat ik de deur dus soms niet open doe als ik niemand of geen pakketjes verwacht. Zeker niet wanneer ik alleen thuis ben.

5 likes

Ik heb 't zelfde, maar als 't heel laat en/of onverwachts is doe ik gewoon niet open haha. Bekenden kunnen me anders wel bellen om te laten weten dat ze onverwachts op m’n stoep staan. Ben wel een slechte buur, neem daardoor ook nooit pakketjes voor m’n buren aan maar ach eigenlijk wat dat betreft voor mij toch wel een win.

Edit: overigens zijn er volgens mij ook wel “veilige” videodeurbellen/intercomsystemen hoor! (Die niet in handen zijn van Amazon of Google).

Wowww 4,5 ton voor dat huis van Jamie Li (en dan gaat er vast nog overboden worden). Ik kom zelf niet uit de randstad en weet dat de prijzen daar hoog zijn en er gekte is op de woningmarkt nu, maar bijna een half miljoen voor dat appartement? :exploding_head:

2 likes

En ze willen naar Almere verhuizen volgens mij. Daar kun je voor dat bedrag zo’n huis kopen:

11 likes

Maar dan woon je wel in Almere :cold_face: :cold_face: :cold_face:

61 likes

Wat voor mensen zijn dat dan? Verkopers?

Ah oké. Daar kom ik de bank niet voor af hoor :no_mouth:

11 likes

Ik heb gewoon zo’n NEE geen collectes/geloofsovertuigers/verkopers sticker op m’n deur geplakt. Aanrader hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: nergens meer last van (en ook wat goedkoper dan zo’n deurbel :joy:)

10 likes

Mijn ouders hebben zo’n ding en hij werkt perfect. Ja met crappy wifi niet, maar dat ligt dan aan je wifi en niet aan de deurbel zelf

Jamie komt uit Almere toch? Dus ze weet iig waar ze aan begint :joy:

1 like

Ik ook niet. Lijkt me schijtirritant als er zo vaak mensen aanbellen.

1 like

Ik zat te bedenken dat zo’n ring deurbel me handig lijkt omdat je dus op telefoon ziet wanneer iemand aanbelt, lijkt me handig als ik in de zomer in de tuin zit. Maar toen bedacht ik me dat de enige mensen die bij mij aanbellen pakketbezorgers zijn en die verwacht ik ook altijd. Hoef geen andere mensen aan mn deur dus niet nodig. En daarnaast is het in de zomer 600 graden in de tuin dus eigenlijk zit ik niet buiten. Al met al: onnodig zo’n hippe bel.

8 likes

Wij hebben zo’n bel maar dan van Ali en die werkt echt top. Ik ontvang vaak pakketjes en kan ze dan instructies geven die achter het huis te zetten bijvoorbeeld. Ook als ik sochtends nog in bed lig of net uit de douche kom kan ik aangeven dat ik even 2 min nodig heb, of dat ze het gewoon neer mogen zetten. Is voor de bezorgers ook fijn lijkt me.

4 likes

Een vriendin van mij heeft ook zo een bel en als zij dan bij mij is gaat haar telefoon om de seconde af omdat er dan mensen in een bepaalde straal lopen. Mega irritant ik zou er helemaal lijp van worden. Ik word er na 2 uur met haar even eten al lijp van

1 like

Als er beweging voor de camera is kun je dat ook laten melden, maar dat kan je gewoon uitzetten.

Ja zij heeft het aan staan. Echt heel irritant

Heb je een linke toevallig? :see_no_evil:

1 like

Dat werkt hier dus soms al niet, want dan komt er zon irritante energie verkoper aan de deur. Als je hem dan wijst op die sticker, zegt ie: ik kom niks verkopen, maar adviseren!

Is ons nu al 2 keer overkomen, dat ze het op ‘advies’ gooien :expressionless: :expressionless: :expressionless:

Ik snap niet zo goed waarom Jennie zich van altijd zo van onderaf filmt als ze in de camera praat?
Ze doet het echt bijna altijd, of ze nou loopt of stil staat. Ze houdt hem nooit goed recht voor zich, je ziet het plafond en heel vaak valt ook de bovenkant van haar hoofd daarom van het beeld af. Na een aantal vlogs heb je dat toch wel door?
Ik vind het er altijd zo raar uit zien, ik ken ook geen een andere vlogger die dit zo doet.

kikkerperspectief

10 likes

Haar vriend had daar vorige keer commentaar op en toen zei ze dat ze de camera gewoon te zwaar vind

1 like