Ik ben echt benieuwd naar de video van Robbert Rodenburg met Mascha. Vind dat altijd fijne interviews!
Vind het zo gek dat ze niet even een test heeft gedaan. Zeker met een partner in het onderwijs. En dan dat hele āTuurtje heeft nergens last van, dus het is geen Coronaā slaat ook nergens op.
En ze is amper 24 uur symptoomvrij (zoals ze dat zelf noemt) en staat alweer in de voortuin van haar ouders. Normaalgesproken weet ze tot op de minuut wanneer iets gebeurde, maar met Corona-klachten tellen de dagen ineens niet meer.
Dat huis van Jamie Li, lijkt me echt weinig kastruimte!
Ik heb zelf zoān item gezien bij Dr. Phil (I know sensatie tv) dat iemand alle cameraās en de deurbel in hun huis gehackt hadden en dat die man tegen die mensen ging praten! āIām gonna kill youā āI know where you liveā āHello Brooklyn (naam van de bewoonster)ā. Echt creeeeepy, ik was gelijk genezen van zulke deurbellen en cameraās omdat ze blijkbaar makkelijk te hacken zijn.
Edit: linkje gevonden https://youtu.be/_3pfJC0r_8w
Ik hoop dat ze hier nog niet besproken is (maar ze heeft vrij veel abonnees dus ik gok van wel), maar dit meisje heeft een cottage gekocht en is het helemaal aan het opknappen en ik vind het echt tof om te zien! Ze zingt wel redelijk veel tijdens het klussen (dat vind ik altijd heel ongemakkelijk, dus dat skip ik), maar ik vind het verder best therapeutisch om te kijken!
Dat je tegenwoordig al voor een foodblog een betaald gedeelte hebt. Ben ik de enige die dit stom vind? Vervolgens worden er fotoās gedeeld op instagram van een nieuw recept. Ik ben benieuwd, kan ik het alleen zien als betaalde klant. Laat maar
Zou dit de toekomst zijn?
Ik merk dat ik het steeds suffer vind dat er zoveel kritiek komt op het betalen voor content. Waarom zou je recht hebben op gratis werk van iemand? Want tegelijkertijd hebben mensen ook steeds kritiek op spon (wat ook echt wel irritatie kan opwekken als het slecht is gedaan, of wanneer mensen er niet transparant over zijn). Ik snap dit best wel eigenlijk, dat is misschien zelfs prettiger dan steeds gesponsorde artikelen te lezen die niet echt oprecht zijn of steeds draaien om een ingrediƫnt/product waarmee je niks hebt. Je betaalt toch ook voor kookboeken of tijdschriften/kranten?
Ja dit, al zou ik het wel chill vinden als bijvoorbeeld op nieuwswebsites je losse artikelen zou kunnen kopen, zonder meteen een abonnement te moeten nemen. Ik kan ook een losse krant kopen, dus een los artikel op internet moet ook kunnen, vind ik. Ik heb geen geld voor al die abonnementen, maar ik ben best bereid te betalen voor kwaliteitsartikelen. Graag zelfs
Ja, dit lijkt mij dus ook een goed systeem!
Ik vind het niet erg om te betalen maar dan wil ik wel weten waarvoor ik betaal. Als een aantal foodbloggers samen een betaald gedeelte opzetten waarin ze zoveel nieuwe artikelen per weken plaatsten, dan vind ik dat interessanter dan betalen voor de content van 1 blog
Is dit niet een beetje naĆÆef misschien? Omdat jij het niet op kan nemen betekent niet dat zij het niet dunnetjes wel gewoon doenā¦
Ja, dat zou kunnen. Al is dat voor mij om eerlijk te zijn geen motivator om geen videodeurbel te gebruiken.
Ja jammer dat blendle niet werkte
Wat bedoel je precies dat Blendle niet werkte? Ik weet wel dat ze nu over zijn op maandabonnementen (wat ik echt helemaal k*t vind), maar wat werkte er niet dan?
Nee, er wordt hier 1 stories geplaatst dus op basis van die info ga ik uit en doe ik aannames. Weet verder ook niet wie dit is.
Ik weet van de krant waar ik voor werkte dat het onwijs veel geld kostte om erop te staan en dat het niet genoeg opbracht
Ik dacht dat Blendle gestopt was met de losse artikelen omdat het niet genoeg verdiende (sowieso niet of vergeleken met abonnementen)
Het enige nadeel voor de foodbloggers is dan wel dat ze die omzet door meerdere bloggers moeten delen. Zoān abonnement kost 3 tot 5 euro per maand en als je dat over een paar bloggers moet verdelen heb je wel veel meer abonnees nodig voordat je er een leuk bedrag aan over houdt. Dus ik kan me voorstellen dat dat dan minder interessant is.
Nee en dit is dus precies wat ik stom vind aan die videodeurbellen. Als je op een afgelegen plek woont en je terrein in de gaten wilt houden, dan snap ik nog wel dat je zoān videodeurbel installeert (ook met het ook op veiligheid e.d.). Maar in mijn buurt middenin de stad waar stellen op driehoog zoān ding op de deurpost hangen omdat ze willen zien wie er aan de deur staatā¦ dat snap ik toch een stuk minder.
Bij mij voor wordt een klein stukje stoep door drie van die deurbellen gefilmd, de hele dag door, inclusief kinderen die daar spelen. Vind dat eigenlijk gewoon belachelijk. Dat andere mensen te lui zijn om naar beneden te lopen om door het kijkgaatje te kijken, en daarom maar besluiten dat het ok is om iedereen die daar op de stoep speelt de hele dag door te filmen terwijl je eigenlijk helemaal niet weet waar die beelden worden opgeslagen en of dat allemaal wel helemaal veilig is.
En dit is allemaal overigens wat gechargeerd opgeschreven hoor, ik snap ook dat het fijn kan voelen als je in een onveilige buurt woont en dat het ook fijn kan zijn om beelden te hebben als er is ingebroken. Maar zoals bij mijn in de buurt, dat drie van die deurbellen de hele dag door het zelfde stukje stoep aan het filmen zijn, vind ik gewoon belachelijk.
Edit: haha omg lijkt nu echt alsof ik het mijn persoonlijke missie heb gemaakt die videodeurbellen kapot te maken ofzo. Het is niet alsof ik me hier hele dagen mee bezig houd haha. Iedereen moet het ook wel lekker zelf weten, maar heb het idee dat heel veel mensen zoān deurbel nemen uit gemak zonder zich echt bewust te zijn van alle mitsen en maren.
Ik heb hier ook een comment over achtergelaten maar die staat nog op moderatie. Ben benieuwd of ie erdoor komt. Weet ook niet of zij al haar comments op moderatie heeft eigenlijk.