Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Opzich met je eens, maar dit gaat om een speciale First Dates BN’er editie (of ja, BN’er, wel van de c-categorie haha). Julia is nou eenmaal bekend geworden als vriendin van Dave Roelvink, en niet als strafrechtadvocaat, dus ik snap ergens wel waarom ze dit zo benoemen. Ik denk dat je dat bijschrift moet zien als “waar ze bekend van is”, niet als “haar identiteit of dagelijkse bezigheid.”

10 likes

Maar als er bij de rest ook niet achter staat waar zij dan beroemd van zouden moeten zijn, waarom bij haar dan ex van Dave

8 likes

Het is ook zeker een dooddoener. Maar zelfs als geboren en getogen Amsterdammer weiger ik te doen alsof het normaal is dat een bovenwoning 4,5 ton kost.

19 likes

Ik vind dit echt heftig. Mijn appartement is groter, mooier (al zeg ik het zelf) en ongeveer 3 ton goedkoper. :joy:

Gelukkig al even uit Amsterdam.

1 like

Als het een benedenwoning in haar wijk was geweest was het na verkoop en visgraat-metalendeur-renovatie binnen paar maanden voor boven de 6 ton weer op de markt gekomen ook. Die prijzen hier gaan echt nergens meer over.

4 likes

Misschien omdat die een bekend beroep hebben en zij als enige niet? Dus die mensen zijn beroemd “van zichzelf” en zij “van Dave Roelvink”

1 like

Haha ja zou kunnen hoor, heb het verder ook niet gezien. Maar als het allemaal van die C-listers zijn kan ik me voorstellen dat van die anderen ook niet algemeen bekend is wie zij zijn

2 likes

Van de week was er een influencer op IG aan het klagen over een nieuwe printer aanschaffen. Ik open net IG en zie als eerste weer een influencer klagen over haar printer dat ie het niet goed doet. Ik ben nu gelijk achterdochtig :joy::laughing:

2 likes

Ik woon aan de rechterkant van Nederland maar hier gaan de huren en huizenprijzen ook astronomisch omhoog (voor ons doen). Dus voor 4,5 ton een villa in Meppel lukt ook niet gok ik.

5 likes

Ik heb laatst voor de grap op funda gezocht naar een huis buiten de stad met een goed stuk land en dat viel me best tegen eigenlijk. Alleen in het hoge noorden is het betaalbaar.
Gelukkig heeft m’n vriend sinds gister een cryptocurrency app en roept om het kwartier dat hij al weer een extra tientje heeft verdiend dus in 2021 gaan we vast een huis van een millie kopen in de bewoonde wereld :+1:

67 likes

Ik vind dit soort negatieve influence echt heel chill

48 likes

Goh misschien moet je dan je wifi problemen dan eens oplossen… Of beter inlezen waar z’n camera deurbel over communiceert of over het gebruik er van. Vind het gek om dan het probleem bij een deurbel neer te leggen. 🤷 (Is tegen die influencer bedoelt, niet tegen jou)

6 likes

Snap sowieso niet waarom iedereen nu van die deurbellen met camera neemt. In 't verleden is al meerdere malen gebleken dat die opgenomen audio en videobeelden helemaal niet goed beveiligd zijn. Vraag me ook af hoe dat privacytechnisch zit.

Alexander Klöpping begint er soms ook over te ranten tijdens zijn podcast (Podcast Over Media) en toen hebben ze ooit gezegd hier nog een aflevering over te willen maken. Zou daar wel benieuwd naar zijn!

12 likes

Het kan toch gewoon een crappy en overpriced product zijn?

10 likes

Bedoel je dat ze een extra WiFi booster bij die bel moeten plaatsen?

1 like

Dat kan, maar het lijkt mij voordat je z’n ding aanschaft dat je reviews leest en niet hak op de tak een apparaat van 300 euro koopt. Al is het maar 1 hit op google om op tweakers uit te komen, daar lees je al genoeg bagger er over.

@Flippie geen idee wat hun situatie hier in is, maar als ze al aangeeft dat slechte wifi hier een onderdeel van is, lijkt mij dat je dan sowieso daar al actie op onderneemt. al laat je het uitzoeken door de provider. (Al geven die al snel aan; plaats een versterker)

Sowieso gewoon kut dat al die beelden rechtstreeks naar de VS gaan en de overheid daar gewoon lekker mee kan kijken naar de Nederlandse straten.

2 likes

Dan heb je de rest van de stories niet gezien? Ze is al tijden bezig met Ziggo en de slechte WiFi verbinding.

Wij hebben een Ring omdat onze deur op een andere verdieping zit en we vanaf binnen niet kunnen zien wie er voor de deur staat. Vooral 's avonds en bij onverwachte belletjes vind ik het toch wel prettig om dat even te kunnen checken, voordat ik open doe. Maar je kan natuurlijk ook een kijkgat in de deur monteren. We hebben overigens niet dat abonnement waarmee je ook kunt opnemen, dus ik dat zit met de privacy wel goed.

Ben zelf super tevreden over de Ring, maar de onze kostte een stuk minder (denk rond de 100 euro) en gaat qua batterij ook minstens een maand of 3 mee.

Je kan een Ring trouwens ook gewoon aansluiten op elektriciteit, net zoals een ‘gewone’ deurbel. Die staat meestal ook aangesloten op netstroom.

Oftewel, ik wil jullie graag even influencen dat deze lterveld zelf niet het onderste uit de kan haalt wat betreft haar deurbel van 300 euro.

8 likes

Ik snap die deurbellen sowieso niet? Hoe vaak heb je dan dat er iemand aanbelt die je niet verwacht? Toen ik in het centrum woonde had ik niet eens een deurbel. Niet gemist ook.

9 likes