Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Omdat mensen hier Nick van Bonnie altijd leuker vinden:

Zou jij Bonnies vlogs kijken als t uit ging met Nick en hij er niet meer in voorkwam?

• Ik zou blijven kijken
  • Zonder Nick zou ik niet kijken
  • Ik zou juist gaan kijken zonder Nick
  • Ik kijk überhaupt niet en zal dat ook niet gaan doen

0 stemmers

En als Nick zonder Bonnie zou vloggen?

• Dan zou ik gaan kijken
  • Zonder Bonnie zou ik niet kijken
  • Ik kijk Bonnie niet en zou Nick ooo niet kijken
  • Ik zou ze allebei kijken

0 stemmers

Ik vind Nick juist grappig met Bonnie omdat Bonnie zo hysterisch is en Nick zon droogkloot.

14 likes

Ik was dit al vergeten maar was idd tof!

Huh dit stuk van Aranka snap ik echt niet. Het gaat hier over een UV-lamp voor gellak.

Eerst schrijft ze dit: " Bestel ik van Aliexpress een dure lamp voor de hele hand, hebben ze ze ook gewoon bij de Action…." met daarbij een foto van een lamp die 11,95 kost bij de Action.

Vervolgens: " Maar mijn lamp van AliExpress is wel binnen. Hij kostte iets van 10 euro met verzendkosten."
Dan was het toch geen dure lamp? Hij is zelfs goedkoper dan die van de Action.

En dit vond ik ook raar, over een nieuwe broek: “Hij is eigenlijk veel te kort maar zit heerlijk en was goed in de aanbieding. Nu nog even bedenken wanneer ik hem aan ga doen.” :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Deze streetstyle klinkt als mn thuiswerkoutfit

Maar dan sneakers alleen buiten, binnen bunny pantoffels

1 like

Maar voor die van de action hoef je niet een maand te wachten tot ie binnen is :stuck_out_tongue:

Dat is waar! Maar ze benoemt zo specifiek dat ze nu een “dure” heeft gekocht, terwijl die juist goedkoper was.

Dit vind ik nou weer eens echt een leuke vlog van Enzo. Wat een lieve jongen is die Robert.

3 likes

Ah dat is inderdaad wel apart dan!

He bah wat irritant! “Gelukkig geen Corona” uhhh hoe weet je dat dan? En is het nou echt zo veel moeite om even een test te doen?

Nicky​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik denk echt dat ik ze samen gewoon het leukst vind om te kijken, maar ik denk dat ik Nick zonder Bonnie nog wel oké zou vinden. Ik ben bang dat ik me aan Bonnie zonder Nick te veel ga ergeren, want wat dat betreft komt ze nu ook al af en toe bij een irritatiegrens die ze pre-corona (met meer te ‘beleven’ in haar vlogs) nog niet had.

5 likes

Dat sieraden merk Ana Luisa duikt ook echt overal op nu. Stooooop.

7 likes

Zo maar echt, en ook echt lang in iedereens video. Bijna 4 minuten doorspoelen wel denk ik!

2 likes

Nouuuu wat toevallig EJ. ! Toevallig heb je helemaaal geen connecties met bol en zijn zij ook echt niet onnozel.

8 likes

Huis van Jamie Li staat op funda (ze heeft de link in haar stories)

Het is natuurlijk in Amsterdam maar wat een geld voor een appartementje van 68m2… :eek:

4 likes

In haar vlogs leek het ook groter ja. Snap wel dat ze gaan verhuizen, met 2 kinderen is zo’n huis niet zo groot natuurlijk

1 like

Ja bizar he 4,5 ton toch

En dat is dan de vraagprijs. Voor dit geld koop je hiero echt een mooi en vrijstaand huis op 15 min fietsen vanaf het centrum. Snap echt niet dat niet iedereen uit A’dam vertrekt.

3 likes

Ik vind dit altijd zo’n dooddoener. Voor 4,5 ton heb je vast ook een villa in Meppel. Maar niet iedereen heeft de wens om in een vrijstaand huis buiten de stad te wonen?

93 likes