Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Scheefhuurder!

1 like

Juistem! :slight_smile:

Als het over frietjes gaat kan deze video toch niet ontbreken

5 likes

Deze quote verdient extra praise :raised_hands::joy:

32 likes

Nog even over Sofie Rozendaal, ik ben haar nu weer begonnen te kijken na de opmerkingen over haar hierboven, haar verhuisvlogs. Maar haar gezicht is zo anders! Ik weet niet zo goed of dit komt door haar lange haren of iets anders, maar het intrigeert meā€¦

1 like

En deze :joy::joy::joy::joy:

@anon42392789 halloo snackspert heeft five guys wel 5 sterren gegeven hoor! En hij is de enige man die me nog nooit teleurgesteld heeft!

En ik vind het hilarisch dat Rotterdam zo petty is dat ze geen FeBo meer hebben :joy::joy:

9 likes

Nee dat zie je verkeerdā€¦ wij moeten die Amsterdamse troep niet :wink:

6 likes

Petty

10 likes

Five guys krijgt voor mij een 1 qua prijs. Vond de burgers wel prima, maar wij hebben daar ooit met 5 man gegeten en waren ā‚¬80 kwijt voor 5 burgers met drinken. Zat nog niet eens friet bij geloof ik

3 likes

Oeh ik ga die lekker vanavond nog even terugkijken!
Vind het inderdaad juist leuk aan Co dat zij veel vlogt tijdens het vliegen (althans B.C.). Zij is ook de enige vlogger die mijn vriend verdraagt om mee te kijken :sweat_smile: Juist omdat zij inderdaad andere content heeft dan elke andere vlogger/influencer.

Ik ga deze maar kijken om in het thema te blijven.

Halloooo hier is Bram Ladage dat is veel beter!

20 likes

Bram Ladage van 15 jaar geleden ja. Dat is inmiddels ook niet meer te nassen. En maar teren op die naam.

Is die Bonnie snack review de moeite @Soy.peor of klaagt ze alleen maar over wat ze af moet rekenen?

De vega mc kroket vind ze heeeeerlijk. Ik ga nu de rest kijken.

2 likes

In een voorstukje zag ik dat Pleun (Bierbooms) na Jill, nu ook meedoet aan First Dates.

1 like

Ze vind de snackbox van verhage gezellig omdat er sla bij zit.

5 likes

Annemerel heeft vorige week twee dagen een snotneus gehad en koppijn, maar zich niet laten testen want ze wist zeker dat het geen Corona was en ze kon toch binnen blijven zolang ze symptomen hadā€¦ blijf dan binnen zolang je quarantaine moet als je Corona zou hebben ipv meteen weer naar buiten te gaan zonder negatieve test.

8 likes

Huh haar vriend werkt toch ook in het onderwijs dus kan niet thuis werken? Lijkt me dan toch dat je alleen al moet testen zodat je weet of hij thuis moet zitt n of niet

4 likes

Ja maar ze was nergens binnen geweest en het is hormonaal, dat heeft ze altijd.

Echt omg ben je achterlijk? Laat je testen of ga volledig in quarantaine. Juist precies een snotneus + koppijn + moe zijn corona symptomen?

En nu ik het artikel nog eens lees staat er ergens: Hoewel ik me nog steeds niet echt fit voelde (snotneus/hoofdpijn, geen corona, gelukkig!)

Maar verderop staat dat ze geen test gedaan heeft, terwijl die zin hierboven juist geschreven is alsof ze het getest heeft. Lekker dubbel allemaal.

5 likes

Mascha heeft in haar stories op insta een soort shoplog geupload en al die items staan haar echt ZO super goed! Het valt me op dat het allemaal redelijk neutrale en rustige kleuren zijn. Heel anders dan wat ze normaal draagt.

3 likes