Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik lig hier in mn slaapzak voor de snackbar.
Moet toch wat he als de concerten niet door gaan.

6 likes

Freeting

6 likes

Nou ik vind dat het nu al wel heel lang off-topic gaat hoor, back to joetoepers

2 likes

Ik dacht ‘all shit hit the fan/fence’, maar nee hoor, gewoon dezelfde discussie weer
 HET IS FRIET.

8 likes

Hahaha ik dacht idd: 186 nieuw berichten, omg het is helemaal uit de hand geëscaleerd daar
 AND IT DID.

11 likes

Dikke stengels zijn patat en dunne zijn frietjes!!

5 likes

Ik vond Bonnie t/m deze zomer echt ge-wel-dig. Ik word me door dit topic ook wel bewust van de shady dingen die ze af en toe doet. Zoals dat etentje bij dat restaurant terwijl de horeca gesloten was. Zonder dit forum zou je er in principe geen weet van hebben want in de vlog komt het niet terug. Het lijkt wel alsof de influencer lifestyle haar heeft overgenomen sinds de koop van haar huis
 echt jammer. Nick is nog wel :heart::heart::heart:

12 likes

Ik dacht er is eindelijk juice.

@marley ik weet niet wat het is met Bonnie maar ze is inderdaad goed aan het veranderen. Ben benieuwd hoe ze gaat zijn met vlogmas. Vind haar op zich nog wel leuk maar weet niet, mis het tweedehands shoppen en dat soort dingen. Nu is het meer sponnie.

Sowieso ben ik wel benieuwd naar iedereens vlogmas dit jaar. Dag 1 binnen zitten, dag 2 wandeling en binnen zitten. Etc.

11 likes

200 nieuwe berichten
 Ik kwam voor de :coffee: maar kreeg :fries:. Nu lig ik om 8:10 in bed met zin in Mac, satésaus en raspatat.

Ps. Het is friet.

23 likes

Ik denk niet dat Bonnie zelf heel anders is maar haar omstandigheden zijn veranderd.
Ze is ‘ineens’ niet meer dat meisje dat in een sociale huurwoning woont met haar studerende vriend, weinig inkomsten heeft en filmpjes maakt, en daarvoor af en toe iets gesponsord krijgt zoals een uitje bijlen werpen met vrienden.

Ze is nu een vrouw met een goedlopend bedrijf, dat zo succesvol is dat ze een werknemer in dienst heeft en een koophuis kan kopen op een gewilde locatie en die heel veel samenwerkingen heeft en spullen gespond krijgt (doorlopend koffie, doorlopend kledingpakketten van een merk dat ze echt leuk vindt, eten, beddengoed, stapels pakketjes, adventskalenders, casual even een beamer van een paar honderd euro die eenmalig getoond wordt). Ik zeg niet dat ze er niet meer dankbaar voor is (ze roept nog steeds regelmatig “oh ik word zo verwend!”), maar natuurlijk is dat anders dan de eerste dingen die ze ooit kreeg. Ze is er aan gewend, dat lijkt me ook logisch. Het zou niet geloofwaardig zijn als ze bij elk ding wat ze krijgt als onderdeel van haar werk helemaal emotioneel wordt.
Wanneer je een werknemer in dienst hebt om foto’s van jou te maken (een heel logische stap overigens) ben je nou eenmaal een stuk minder ‘gewoon’ dan je daarvoor was :stuck_out_tongue:

En daarnaast is er natuurlijk ook die pandemie en door die situatie komt ze ook niet altijd positief naar voren, iets wat anders geen issue was geweest. Daarin is ze zeker niet alleen maar dat kan toch je beeld van iemand veranderen.

Ok obsessed much? Mijn Bonnie-obsessie lijkt groter dan haar geurkaarsenobsessie vrees ik :sweat_smile:

45 likes

Daar maak je een heel goed punt ja, zo had ik er nog niet eens over nagedacht! Thanks!

1 like

Ding ding ding ding ding!

11 likes

FIRST
ohnee toch niet.
Dan moet ik die FIRST maar ergens op een youtube video achter laten.

3 likes

Ik dacht dat het een rel was MAAR HET WAS VEEL BETER heerlijk bijgelezen not disappointed.

8 likes

Ik zeur niet ik ben enthousiast over friet :joy:

1 like

Dit ziet er zo dom uit weer haha, net alsof ze met een doos in bad ligt

69 likes

Unboxing in bad.

9 likes

Iemand zou nu een foute grap kunnen maken over een doos maar laat ik niet diegene zijn :laughing:

18 likes

Love it hoe die irritante discussie over jaloezie op influencers overging in een vage slowchat over friet

42 likes

Ja goed punt, ook mbt haar woonsituatie. Ze heeft zelf eens laten doorschemeren dacht ik dat ze heel goedkoop huurden als in, hun financiële situatie was inmiddels veel beter dan destijds als student. Dus of ze er echt nog steeds recht op hadden, was nog maar de vraag (zoiets). Dat sprak ze niet zo uit maar kwam er wel op neer.
Dit heeft een woord, maar daar kan ik zo snel niet op komen (maandag ochtend brainfog). En niets op tegen hoor dat ze dit deden, tuurlijk is in algemene zin geen goeie ontwikkeling als iedereen dat doet maar herken wat je zegt dus mbt de kloof tussen hoe ze voorheen leefden en nu