Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik zie je alleen in de topic waar YouTube Nederland aan is verbonden, en misschien de instagrammers.
Er zijn zoveel meer topic, die misschien wat luchter zijn en vaak wordt daarvan ook gezegd dat het een heel andere forum wereld is.
Lees gewoon een keer in wat je even kwijt wilt en plaats ook een keer dat bijvoorbeeld je eten aangebrand is.
Dat maakt ook dat je niet alleen de reacties krijgt zoals hierboven.

1 like

Hahah nouja als ik de kans krijg heb ik wel genoeg te zeggen natuurlijk dus ze mogen altijd bellen. Maar dat is natuurlijk niet het grote doel achter mijn passieve kritiek haha.

1 like

Hahah snap ik :joy: het is vaak gewoon heerlijk om even te kletsen over een suf tv programma of een vlog of what ever. Dit doe ik zowel in real life als whats app en sinds de hele mamaworden gate ook op dit forum.

1 like

Oke, maar dan kun je ook niet ‘ik vind’ tegen anderen zeggen en maar verwachten dat ze zich gaan aanpassen, dit is met twee maten meten.

Verder: je geeft keihard af op irritainment bij anderen maar blijft, wat ik net al zei, hier komen om kritiek te leveren en zegt nu zelf ook dat het jouw irritainment is. Ik snap nu dus ook echt niet meer waar jouw punt nog op slaat want je doet precies hetzelfde.

37 likes

Wat doe je hier, eigenlijk?

8 likes

Zich ergeren

En dat mag best toch.

9 likes

Leuk zo’n metadiscussie elke paar dagen

44 likes

Fair enough

1 like

Vind je dat kritiek op een persoon onlosmakelijk gepaard gaat met jaloezie? Of kan je ook kritiek op iemand hebben zonder dat dat uit jaloezie voortkomt?

1 like

Was gewoon benieuwd waarom ze dit zo specifiek hier aanhaalde. Als het gewoon een van de vele aspecten is zou je denk ik niet alleen dit stukje quoten, dus ben benieuwd hoe ze dat ziet

1 like

Misschien wordt het hier altijd weggewuifd omdat jaloezie bij de meeste mensen hier gewoon echt geen rol speelt in de kritiek die geleverd wordt? Zo moeilijk is dat toch niet te geloven. Ik vind de kritiek die hier wordt geleverd ook helemaal niet afgunstig eigenlijk, het is juist veel meer “ik zou dat nooit zo willen, en ik snap niet dat andere mensen dat wel doen en het ook nog eens online zetten.”

27 likes

Nou dit dus. Als ik bijv commentaar geef op Sint die naar curacao is vertrokken is dat verre van jaloezie, maar meer omdat ik het te idioot voor woorden vind dat ze in een pandemie op vakantie gaat.

Ik ben offline al niet jaloers laat staan online op influencers die ik niet ken. Naast alle mooie online beelden van oh we hebben het zo leuk zitten ook echte mensen die allemaal hun eigen prive shit hebben. En heb ik kritiek op hoe ze zich soms gedragen of bijvoorbeeld kinderen te veel online zetten? Zeker, maar kritiek is voor mij niet jaloezie.

8 likes

Hahaha ik las dit en dacht ‘sinds wanneer woont de Sint op Curaçao?!’ Toen pas viel het kwartje dat het niet over de Sint ging đŸ„Č😂

45 likes

Hahah ja andere sint :joy: die met willem is en niet met piet :joy:

3 likes

Als ie daar woont ga ik met alle liefde mee de zak in.
Maar dan wel in een gesponsorde zak van Zara of Gucci.
First class stoeltje in het vliegtuig
Ja dan ga ik wel mee met die ouwe

5 likes

Jaa voor mij is praten over influencers alsof je praat over een serie die je kijkt. De ene aflevering vind ik Jantje aardig en bij de andere aflevering denk ik jeetje die Jantje maakt echt domme beslissingen.

49 likes

Haha ik ook! Ff lekker daar chillen de wintermaanden. Ik wil dan ook een gucci toilettas om als bakje te gebruiken.

2 likes

Haha ja, natuurlijk zijn er mensen op wie ik jaloers ben, zal dat echt niet ontkennen. Maar youtubers die al hun privacy (+ dat van hun nageslacht) op straat gooien in ruil voor gratis plastic troep en haatcomments horen niet bij die groep. Thanks but no thanks.

4 likes

Yes en cheapass nasi eten :drooling_face:

1 like

Ik vind dit wel flauw want uiteindelijk is het artikel door iemand anders gepost en @Wuorvgnitekram reageert dat ze het met een frase eens is. Om nu te zeggen dat zij hier komt om het forum af te kraken gaat wel ver want uiteindelijk reageert ze op een artikel dat iemand anders hier dropt en gaat ze echt niet vol op het orgel met haar emoticon.

En @flazeda vragen ‘wat iemand hier eigenlijk doet’? Sinds wanneer moeten we hier iets komen doen en een missie hebben.

8 likes