Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Schijnbaar is er ook nog iets met de importkosten waar ze morgen op terug komt.

1 like

Wat ik vooral bijzonder vind is dat ze aangeeft dat ze niet echt wist wat ze moest bestellen en overweldigd was door de keuze en bepaalde producten daarom er maar gewoon bij heeft genomen. Kortom, als je het gratis krijgt is het niet erg om te hoarden, ondanks dat je normaal een duurzame leefstijl nastreeft.

7 likes

Maar qua spullen doet ze dat toch nooit eigenlijk. Naar mijn idee koopt zij sowieso wel veel spullen en troepjes.

5 likes

Nee ik vind haar ook totaal niet duurzaam, maar dat is wel een beetje Bonnie imago. Hoarder for life.

1 like

Ik snap niet dat ze dit niet wist. Importkosten??? Tuurlijk heb je kans dat je importkosten moet betalen als je uit Amerika besteld

En ik vraag me af of ze alles uit de video gratis heeft gekregen (denk het dus wel)

3 likes

In een comment zegt ze dat ze betaald krijgt om deze video te maken maar wel de producten zelf betaald heeft.

Ah oke. Maar toch, als ze hier geen geld voor had gekregen had ze hier waarschijnlijk nooit besteld

3 likes

Eerlijk, ze had er ook meer uit kunnen halen. Ik weet nog wel eens dat shifra (van Hans en shifra) ook wel eens dit deed. Bestellen, daar laten bundelen en dan bezorgen. Die had nog wel eens leuke spullen voor in huis, of kleding. Vind dit persoonlijk echt saai. :joy: Zoiets van: oke ja dit had je ook via NL kunnen bestellen of duitsland. Alleen glossier dan miss niet. Maar dan had ik een groter glossier pakket genomen als YouTuber zijnde.

2 likes

Glossier kan je vgm wel in londen al halen. Is opzich ook nog wel te doen als je dat dan graag wilt.

( Als glossier daar dan nog is. Weet niet zeker of het nou een pop up store was of niet)

Ja! Dat weet ik nog. Zij kochten echt wel bijzondere dingen, die hier niet te koop zijn. Over het concept is natuurlijk genoeg te klagen, maar kaarsen kopen is wel echt van de zotte.

1 like

Is er het afgelopen jaar een vlog van Dee geweest waarin ze geen nakd/kuts kutto shoplog had?? Nu neemt ze weer dr pakket mee op vakantie want “is zo leuk om nieuwe kleding te hebben voor vakantie”. Hoeveel kleding heeft dat kind nog nodig

5 likes

Dat huis van Sofie… Die ploeg die ze heeft ingehuurd maakt er echt een bende van. Ze komen niet opdagen, doen niet wat er afgesproken was of leveren slecht werk af en verder laten ze overal troep en eten achter en schijnen ze nogal onvriendelijk te zijn. Ik vraag me echt af hoe dat zit en waarom ze hiermee akkoord gaat.

2 likes

Welke Sofie?

Sofie Rozendaal

1 like

Meteen weer even opgezocht, heb al heel lang geen video’s van haar meer gezien! Verbaasd me vooral dat ze weer een partner heeft!

2 likes

Ja het is wel bijzonder dat ze eerst superstellig was nooit meer te gaan samenwonen en dat ze daar toen vrij plotseling weer op is teruggekomen, maar eigenlijk vooral gewoon heel leuk voor haar! Volgens mij is ze erg gelukkig met Mels en ik vind het ook echt een leuke jongen!

1 like

Zeker heel leuk voor haar!

Hahaaaaaa

4 likes

Walging is productief!

6 likes

Ik vond dit wel een mooie aflevering. Kijk eigenlijk nooit naar video’s van Co maar vond het mooi dat ze ook zo openhartig was over haar jeugd.

6 likes