Werk je in een lab?
Schaaaaaamteloos #climateneutral
Ik kan echt niet door die vouwen heen kijken, had het even gestreken/gestoomd.
Wtf dat climateneutral kunnen ze toch niet menen, elke âinfluencerâ die je kan bedenken kan zich begraven in de bizarre hoeveelheid nakd pakketten die opgestuurd worden, houd toch op zeg.
Nee in een wasserij! Kan niet wachten om dit ding te stomen
Ja dit kan toch gewoon niet
Ik kijk de videos van Romane eigenlijk als irritainment maar dat huis!! Ik vind het zo zonde want het heeft zoveel potentie en ze kiest wel leuke spullen maar het is gewoon niet gezellig???
Super potentie he!
Je hebt gelijk.
Ik denk dat ze wel iets met de muren âmoetâ doen, naja niks moet, maar gewoon beter gebruik maken van de hoogte, een mooie grootse lamp, een gave grote fauteuil
ipv al die kleine prulrotan-webbing-aria
je kunt het zo sfeervol maken, die ramen
Ja maar hallo, dit is echt de VIBE!!!
Heeft iemand die docu/serie over Famke Louise gezien toevallig? Krijg steeds voorstukjes op instagram en daarin hoor je haar en haar moeder steeds vertellen over hoe zwaar ze het wel niet hadden. Nu laten ze de juicy parts uiteraard niet in de voorstukjes zien (ik hoor alleen dat ze na school boodschappen moest doen en zich alleen samen met haar broertje moest vermaken) maar zit hier nog meer achter of is het vooral aandikken van het tough life imago ?
Werd vooral besproken in 't boulevard topic, al even terug geloof ik
Als je zoekt op docu Famke dan vind je best wat erover! Is al even geleden besproken
Nou dit idd. Zo random zonder context: wat is er climate neutral? Eerder #greenwashing van Nakd?!
#greenwashing ten top toch. Een fast fashionbedrijf wat ineens âklimaatneutraalâ is
Dee heeft de reacties onder haar meest recente vlog uitgezet n.a.v. de vele kritiek die ze vorige week kreeg op haar vlog dat ze naar Curacao ging want ze âHaD eR hEeL gOeD oVeR NaGEDACHT!â
In het begin van haar nieuwste vlog een âdisclaimerâ over deze reis en nu mag je alle kritiek in haar DMâs gooien :ââ)
Haha net alsof ze die dmâs gaat zitten lezen. Ik vind haar trouwens altijd zo pusherig tegen Lars over trouwen. Echt al vanaf het eerste moment dat ze hem aan kijkers liet zien maakt ze van die âals we ooit gaan trouwenâ en âals je me ooit nog ten huwelijk gaat vragenâ opmerkingen. Ik zou allang zijn weggerend als ik die jongen was
Ugh ik vind het echt jammer dat Bonnie een video maakt over een bedrijf waarmee je in amerika shit kan bestellen. Alsof er niet genoeg shit in europa beschikbaar is.
Hoe Bonnie de geur van een kaars beschrijft: âHet ruikt ook een beetje naar een soort⊠opa ofzo⊠een lieve leuke⊠frisse opa.â
Ik dacht dat dit over de repen ging in plaats van de kleding