Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ja en wat lijkt fadim me een relaxte moeder ook.

6 likes

Blij dat ik deze keer niet degene ben die hier als eerste over klaagt. :rofl: Zo typisch Bonnie dit.

Man wat kan ik me hier zo aan ergeren. Stuur het bedrijf gewoon een mail met je klacht, voor 80 euro mag je echt wel verwachten dat op zijn minst die laatjes normaal openen.

Vind het overigens ook helemaal niet mooi en heel gammel, en ik voorspel dat Nicks beeldje binnen no time gebroken op de grond ligt.

3 likes
  • LEENbakker
  • leenBAKker

0 stemmers

Volgens mij doe ik het nog verkeerd ook (optie leenbakKER toevoegen?), maar voor mijn gevoel legt Bonnie de klemtoon verkeerd? (of ik doe het altijd al verkeerd)

Hoe zegt Bonnie het? Valt me wel altijd op dat Romane “LEENbakker” zegt

1 like

Ik doe het allebei - zit dit nu meermaals hardop uit te spreken :rofl:

4 likes

78 likes

https://youtu.be/yVQbrlHnF2E?t=1100 vanaf 18.20 en 18.35

Ik ben super slecht met klemtonen overigens (niet in het uitspreken maar meer dat je kunt aanwijzen waar de klemtoon ligt) en voor mijn gevoel schiet het bij haar te veel omhoog aan het eind (maar misschien doe ik het zelf wel al jaren verkeerd).

1 like

Oh dit is volgens mij precies hoe ik het zou zeggen :joy: Maar misschien doe ik het dan fout

Een vriendin van Co with the flow (nienke) doet mee aan tvoh. Is nu op rtl4.

Ja zag het ook! Veel screen time zo haha

1 like

Vond het niet zo mooi alleen :grimacing:

1 like

Zooo latetotheparty maar heb net Like Monica in 1 zit uitgekeken. Bff had sinds kort VL account waarop ik kon meeliften. Iemand hier ook gekeken?

Viel het jullie op dat:

• Mo niet zo heel aardig was tegen Matt, missh hun eigen sibling dynamiek?
  • Lars vlg mij hele lieve nuchtere ouders heeft?
  • nadruk enorm op haar liefdesleven ligt.
    Zowel in de intro iedere keer (scènes van Kleine van jareeen geleden, Lars) en alles rondom Rob. Jammer genoeg nihil over haar werk/projecten “achter de schermen”

Eindespreekbeurt

1 like
  • Ja
  • Ja, echt leuk. En leuk dat Monica nog een goede band met ze heeft
  • Ja. Maar ze moest in de serie iets anders brengen dan in de vlogs dus dat zal de reden zijn
1 like

Haha idd thanks voor de bevestiging!
En Kiana die zegt: “ja ik voel me echt de Jordyn to her Kylie, echt samen een inspiratie voor haar lijn” (toen ze de samples opdeed)…“ja euh ik weet dat die inmiddels wel uit elkaar zijn maar toch!”

Katnipp heeft een nieuwe vlog online met de bouw van het hok in de studio. Ik moet de vlog nog zien maar ik vond het op ig stories er behoorlijk volgebouwd uit zien

Ohhhja die Kiana. Bijzonder type. Ik vermoed dat zij voornamelijk voor haar eigen fame in de serie zat

3 likes

Ja gezien! Vond t wel bijzonder dat ze een liedje koos van Adele, daar wordt ze altijd al mee vergeleken natuurlijk. Maar keek even op haar insta en tis gelukkig niet alleen maar Adele-imitaties. Had alleen niet gedacht dat zij 24 was (dacht ouder, rond leeftijd Co)

Edit: zie dat er een TVOH topic is. Ga daar even loeren :upside_down_face:

1 like

Ah wat leuk, Tuurtje en Meertje zijn 3 maanden getrouwd dus dat moet natuurlijk gevierd worden :partying_face:

30 likes

Haha kwam hier om dit te posten. Meine gute, er is altijd een goede reden voor taart hoor maar hoe zij ALLES maar aan dat huwelijk blijft ophangen, I can’t.

7 likes

Zou het zo heerlijk vinden als ze eens een post maakt over haar kleding en hoeveel dagen ze het al heeft en hoe vaak ze het heeft gedragen. Maar zoveel zelfspot heeft ze waarschijnlijk niet :wink: