Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Mila is gewoon een kopie van Gregor hier

2 likes

Ik heb ook het idee dat ze gewoon niet durft te klagen. Ik bedoel legio voorbeelden: dat gare vinyl in dr wc wat iemand gelegd had wat ze jaren maar gewoon laat liggen, lampje bij de action die ze zelf fixt, Nick die ze op pad stuurt om terug te gaan voor dr vegaburger met bacon. Volgens mij laat ze het liever zo dan dat ze op haar strepen gaat staan. Maar zeker bij zoā€™n meubel kan je toch ook een mailtje aan wagen door gewoon aan te geven dat die laatjes niet werken en of hier een oplossing voor is. Ook als je liever niet de telefoon pakt om te klagen, dan kan je toch nog vragen joh ik ben niet tevreden is er misschien iets wat jullie voor me kunnen betekenen.

8 likes

Dit is ook echt top

5 likes

Black friday is al twee weken bezig op sommige plekken, belachelijk Amerikaans concept dat we hier overnemen :face_vomiting:

8 likes

Op heel veel plekken begint vandaag of morgen al blackfriday week. Waar ik werk beginnen we ook morgen tot en met volgende week zaterdag.

Wat is dit ook voor een gore foto

5 likes

Zag ā€˜m gisteren nog op haar stories, in de werkkamer

Huh oke, dus weggegaald voor de video van Made haha

2 likes

Gemiste kans :sob::sob::sob::sob::sob: @Mhysa

Ik lag inderdaad nog te slapen hehe

2 likes

In dit geval klaagt ze wel, maar niet tegen het bedrijf :stuck_out_tongue:
Ik denk dat het deels ook te maken heeft met dat dingen goedkoop zijn, hier geeft ze ook aan dat ze had kunnen verwachten dat de kwaliteit niet goed is omdat het zo goedkoop was. En had ze ook niet zelf een stuk kapot gemaakt?
Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ik snap haar eigenlijk wel, al horen spullen natuurlijk niet kapot te zijn.

2 likes

Ja dat bedoel ik ook eigenlijk: ze klaagt heel veel op camera maar ik denk vaak ā€œje kunt het toch oplossen door even contact op te nemen met dat bedrijf/de persoonā€.

4 likes

Ja heb je zeker gelijk in hoor!

1 like

Goedkoop (segment Jysk, bepaalde websites zoals LaVida?) mag toch wel minimaal 1 dag meegaan.

Ik heb bij goedkoop zelf meer zoiets van, op de lange termijn/100x openen/dicht gaat dat goed?

Nee zoā€™n dressoir is misschien alleen voor de mooi niet voor 10x openen en tegen stootjes kunnen in de hal. Ik zou daar zelf zo gek van worden joh na een tijd :rofl:

Of mag je bij een tafeltje van 80 euro al niet verwachten dat die laatjes er normaal in gaan? Meer gericht op wat Bonnie zegt hoor niet jouw reactie

8 likes

Hahaha ik hoor haar dit gewoon zeggen

41 likes

Ik vind die sidetable via b o l. com en ik gok dat ze 'm daar ook vandaan hebben, maar daar staat 1 review op waardoor ik 'm Ć¼berhaupt nooit zou kopen :joy:

1 like

Dat beeldje van Nick :ā€™) zo afzichtelijk.

3 likes

Ik ben wat door gaan klikken met videoā€™s en ben bij het kanaal van Yassartvlogs terecht gekomen. Vind haar vlogs best leuk! Ook dat diamond painting, wat ze dan niet leuk vind maar toch gaan proberen. of dat schilder opnummer binnen 50 uur. En dan nu die pokemon kaarten schilderen <3 (Dat zie ik wel vaker op twitch). Leuke afwisseling met Creachick die 200 kleurchallenges opneemt.

6 likes

Ik had nog nooit van deze uitdrukking gehoord maar ik identificeer me hier zo mee

13 likes

Ohhhh die baby van fadim is zo schattig :heart_eyes:

3 likes

Ja he!
en ook heel duidelijk een mini-Marvin

1 like