Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Mensen nou niet over een paar weken hierop terugkomen en zeggen dat het zo goor was dat Bonnie zichzelf met kruidnoten tussen haar tenen fotografeerde in bad.
HET IS NIET ECHT ZO

48 likes

Dat dacht ik dus ook.

1 like

Hahah terwijl ze de andere helft van haar kaassoufle zat te eten :joy:

9 likes

Ik had laatst ook die chocoladepepernoten in bad maar vond dat echt kut want ze smelten als een malle door dat hete en natte, sowieso eten in bad vind ik niet zo fris/lekker ofzo? Je ligt toch een soort van soep te trekken van jezelf😂

56 likes

Niemand had dit beter kunnen verwoorden :joy::joy:

24 likes

Ik ben toch zo mn best aan het doen om mijn vriend niet wakker te lachen door je post hahahahaha

3 likes

Hahaha same!

1 like

Ow god Noor die gek wordt van vragen of ze zwanger is.
Meit je lokt het zelf uit hoor.

Ja het is kut, maar plaats dan ook niet van die dingen op insta als;
Ja ik ben aangekomen
Ik ben ziek
Ik ben duizelig

1+1 is nog altijd 5 he voor al die minions.

12 likes

Je mag toch 1 seksbuddy of knuffelmaatje of hoe noemen ze het.

Ja in België wel, in Nederland zijn ze toch maar weer heel snel op dat idee teruggekomen haha

Ohh ik dacht dat dat nog mocht!

Ja volgens mij doet wel ongeveer iedereen dat ook gewoon, maar het staat niet meer in de regels (al staat er wel bij het gezond leven loket nog een ding over seksuele gezondheid en dat je goeie afspraken moet maken met je sekspartner dat jullie niet teveel contacten hebben en dat je anders moet masturberen op afstand :+1:t2:)

6 likes

Hier werd laatst de opmerking gemaakt dat Bonnie altijd accepteert als ze iets koopt of bestelt wat dan stuk is of nĂ©t niet en dan gaat ze het oplossen (of niet) maar stuurt het nooit terug. Nou met die horror side table in haar vlog ergerde ik me toch kapot. Slechte kwaliteit, lades die niet werken, zij heel de vlog aan het zeiken erover. Maar nee, ze gaat het niet terugsturen “want de maat is perfect”. Waarom in vredesnaam stuurt ze het niet terug omdat het niet werkt en laat ze dat bedrijf een nieuw exemplaar sturen? I cannot unsee dat ze nu weer iets houdt wat gewoon kut en kapot is.

33 likes

Of

Een bad vol jelly!

(Ik was verbaasd dat niemand dit nog had gepost maar ik ben nog veel verbaasderder dat dit een ding is??? Ik moest echt zoeken naar dit filmpje)

Edit @Spaarlamp je zit te slapen!!!

14 likes

Haha dat bloedserieuze gezicht dat hij er ook bij trekt :rofl::rofl:

2 likes

Ik lees dit terwijl ik kaas eet in bad en ben het er niet mee eens

4 likes

Tsja je kan ook gewoon een nieuwe vragen en kijken of die kwalitatief beter is? Wellicht was dit gewoon een maandagochtendmodelletje

Ik zou me de rest can m’n leven irriteren aan die laatjes😂

18 likes

Volgens mij kan ze 'm niet eens meer terugsturen want ze heeft 'm gemold :stuck_out_tongue:

2 likes

Waar is die lelijke schuimspiegel van Aimee eigenlijk naartoe :joy:? Zou toch in haar kantoor komen?

2 likes

Mocht waarschijnlijk niet van Made

Edit: bedoeld als reactie op @Superkonijn haha

3 likes