Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ja dat is een beetje in dezelfde categorie als mascha margaritha

9 likes

Martha volgens mij!

1 like

Mabel Martine?

1 like

Hahaha tsja dan maar Boers

1 like

Ik heb niet eens een tweede naam maar misschien maar beter ook omdat ik als jongen Wesley zou hebben geheten en dat vind ik echt een verschrikkelijke naam. :upside_down_face:

3 likes

Is Camilla een hippe naam? Wel mooi hoor daar niet van maar mijn oude juf heette zo en die dame van Charles dus ik associeer het juist met oudere (klassieke) peeps

6 likes

Wesley is wel een goeie naam voor zon blonde youtube jongen zonder enig talent, maar wel met dure spullen.

20 likes

Dat zou bij mij nooit in de genen hebben gezeten (die blonde lokken).

1 like

Mijn tweede naam is Hebreeuws. Op zich wel mooi, maar het is wel een naam waarvan je een error krijgt als je hem niet kent. Nog een reden om niet te vloggen. Naast alles. Vloggende hyperactieve dominee. Nah.

8 likes

I would watch the shit out of this

55 likes

Ik denk hierbij meteen aan een bepaalde naam van 8 letters die begint met een H, haha

Ik vind die dominee die soms in de video’s van jolly komt heel leuk.

4 likes

Is dat niet vooral bij katholieke mensen? Ouderwetse namen dus

Ja, of je wordt vernoemd naar je opa/oma. Mijn zus kreeg met haar geboorte als doopnamen de namen van mijn oma’s, dus mijn ouders hebben voor mij toen gewoon een naam verzonnen. Ben ik best blij mee haha.

@Flamoes Ik vind Cleo bijvoorbeeld ook best een saaie naam, maar in de combinatie met Vita klinkt het dan wel weer hip. Er is ook iemand die Claartje Rose heet toch? Als zij nou Claartje Cleo had geheten had het ook niet zo hip geklonken. Dus de combinatie maakt voor mijn gevoel ook uit.

3 likes

Heeft Bonnie eigenlijk nog iets laten zien in de vlogs over dat vega(n) restaurant waar ze toen was geweest met Teske, Alwin en Saske? Of is dat gewoon “nooit” gebeurd?

Never happened

22 likes

Ja dat bedoelde ik idd, doopnamen.

Ik (en mn zus en zusje) hebben allemaal een dubbele naam (geen doopnamen) en ik gebruik de mijne op instagram :slight_smile: En de tweede naam van mn zus is de eerste naam van mn zusje haha. Sorry offtopic!

1 like

Bij Vera is Camilla niet haar tweede naam toch? Weet even niet meer wat wel of dat ze het zelf bedacht heeft :thinking:
En bij bijvoorbeeld Kelly Caresse was Caresse haar hond. Dus ook niet haar echte tweede naam

1 like

Bij Vera is het volgensmij juist wel haar tweede naam, maar dachten mensen eerst dat het haar achternaam was.

2 likes

Oh ik wist het niet precies meer! Kon het me ook niet helemaal helder voor de geest halen hoe het ook al weer was :sweat_smile: