De ruzie hadden ze in New York toen Mo met de metro wilde, en Danique dit pertinent niet wilde. Dit heeft te maken met haar angst voor aanslagen en daarom wilde zij met de taxi. Mo was ook in een slechte bui want ze miste ZL heel erg, en ze had veel ruzie met Lars in die tijd. Danique moest huilen, en mo noemde haar prinses, etc. Iets in die trant was het!
hahaha ja zijn videoâs zijn ook zooo druk en kinderachtig niet te doen
Ja ik vond dâr âvroegerâ altijd wel leuk. Lekker nuchter, beetje grof wel maar daar hou ik wel van. Maar tegenwoordig is het niet meer een beetje grof maar vaak heel geforceerd grof en gewoon facking raar?!
Ze doet me een beetje denken aan een docent op de middelbare school die zelf vindt dat ze veel aansluiting heeft met de jeugd en ze goed begrijpt, maar de jeugd zelf denkt wtf ga weg
Holy fuck Don heeft gewoon een Lambo gekocht!
Wat een ontiegelijk lelijke bak zeg
En zoân groene kikker op wielen kost dan âŹ318.000
Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers. Oke ik ben toch wel stiekem jaloers dat hij een dikke auto en een huis kan kopen op deze leeftijd.
Het mocht even duren maar Myron & Enzo geven nu eindelijk toe dat ze een stel zijn. Over de situatie met Bas zegt hij dat Bas gewoon zijn eigen dingen heeft (vriendin, huisje, werk etc.) waar Bas zich op wou gaan focussen, ze lijken (maar dat maak ik ervan) uit elkaar te zijn gegroeid.
Wooow! Ik ben net zo hard geschrokken door dit filmpje. Ik heb een Bluetooth box in de keuken staan waar ik blijkbaar nog mee verbonden was. Ben alleen thuis en opeens hoorde ik een fucking harde en hysterische lach ergens uit het huis komen. Dus uit schrik doe ik heel snel mijn telefoon weg. Ik maakte echt een sprongetje.
Ik zat echt heel geschrokken om me heen te kijken tot ik me besefte dat die lach van Enzo kwam. Hahahah.
Het is uit met Bas en zijn vriendin
Oh wow vind het ergens wel heftig dat Myron is gestopt met haar opleiding omdat ze al bij Enzo werkte maar geen stage mocht lopen bij Enzo van haar studie.
Bas heeft trouwens ook een video erover (waarom kijk ik dit, ik kijk noooit meer naar Enzo haha)
Toevallig had ik het hier met mijn man net over. Mijn man heeft dezelfde studie gevolgd (op hetzelfde instituut) en zegt ook dat ze waarschijnlijk veel waardevollere ervaring op doet nu ze voor hem werkt (netwerk etcetera) dan dat ze ooit op de opleiding zou krijgen. Ze doet enorm veel ervaring op. Hoewel ik zeker er voor ben dat je een opleiding af maakt, kon ik deze keuze wel enigzins volgen.
Ah ja ik zie het nu.
Haha grappig. Mijn zus is docent en kan niet naar haar kijken omdat ze haar zo bitchy vindt naar de kinderen. Ik vind haar zelf nu persoonlijk ook niet super lief doen tegen de kinderen.
Jaa, mijn vriend heeft dat ook. Mag de vlogs niet kijken als hij erbij js want hij zegt precies hetzelfde. Ik hoor het ook, kijk ook zeker niet alles haha
Ik snap echt niet hoe al die vloggers zulke hippe tweede namen hebben. (Vera Camilla, Vita Cleo, etc.) Soms denk ik dat het nep is. Mijn âvlognaamâ zou echt zoiets zijn als Emma Geertruida (niet precies deze namen maar een top 50 naam en een oude vrouwennaam). Ik ken ook bijna alleen maar mensen met ouderwetse tweede namen (als ze die al hebben).
Ja ik ook! Bij mij zo het echt niet klinken of mooi staan
De reden waarom ik nooit een vlog ben gestart, zonder tweede naam wordt het niets
Mijn hippe tweede naam is juist het enige dat ik de vlogwereld te bieden heb vermoed ik
Elise, de zus van Vita, heeft juist keertje gezegd dat zij haar twee naam helemaal niet leuk vind. Elise Bert(h)a als ik het mij goed herinner.