Alles wat Bonnie meemaakt laat ze niet in haar vlogs zien, daarin doet ze alleen saaie herfstige dingen in huis. Bijvoorbeeld dat ze op bezoek gingen bij een andere YT’er (Bram) heeft ze helemaal niet gefilmd. Ik vind dat zo raar! Maakt ze eindelijk eens iets leuks mee voor de vlog, doet ze er niks mee.
Ik ben een keer het youtubekanaal van Xenos gaan volgen (voor een winactie ofzo, ga nu meteen weer ontvolgen ) en daar zie je ook video’s met van die dubbele namen maar dan niet hip. Denise Anna, Iris Amber, Rebecca Denise
Dat doet ze denk ik omdat ze geen 1,5 meter afstand houdt (doet ze nooit) en dan kritiek krijgt
Misschien heb ik het gemist hoor, maar is het hier al over het kookboek van Nina gegaan? In het beutyblog topic zag ik goede cringe over een eventueel kookboek van de Foefjes, maar ik vond zelf die kilo’s vlees van Nina ook niet om aan te zien.
Misschien was hip het verkeerde woord maar ik bedoelde gewoon: moderner dan van die grootoudernamen zoals Petronella of Theodora ofzo.
ahh, maar dit soort dingen zijn wel echt leuk! Dat zou ik echt zo doen. Ik zou gewoon niet mijn leven filmen. Sorry @Dombo. Maar dit zou ik zo doen, zeker ook omdat ik niet pas in het beeld dat de meeste mensen hebben van predikanten. Denk ik.
en @Bill ik weet gewoon over welke naam je het hebt hahaha, maar nee, dat is niet mijn naam. Mijn naam is in de Bijbel een mannennaam…
Jezus?
Sinds iemand hier zei dat ze zich ergerde aan de halve knipogen die Leonie ter Veld doet in ie-de-re foto kan ik echt niks anders meer zien
In de vlog van gisteren gingen ze ook bij vrienden op bezoek en toen zei ze eerst: ja we moeten toch afstand houden. Eindstand zitten ze gewoon naast die mensen aan tafel. Lekkere afstand dan haha
Jaaa dat vond ik ook zo raar. Ga dan op z’n minst als Bonnie en Nick naast elkaar zitten en tegenover het andere stel. Maar ze zaten gewoon gemixt door elkaar haha. Proberen het niet eens.
Volgens mij hebben influencers een ander meetlint dan de rest van Nederland
Ik hoef geen gelijk te halen als ik gewoon gelijk heb. Schijnbaar vond ze zelf ook dat ik gelijk had, want ze heeft die vlog niet lang na mn reactie eraf gehaald en haar en H. z’n vrienden er allemaal uit geknipt. Daarna een paar shots van zichzelf alleen in de auto met mondkapje op erin geplakt en de aangepaste versie weer gepost.
Precies dit dus. Zij is echt allergisch voor kritiek. Als ze een vraag of reactie krijgt die beetje kritisch is of die haar niet aanstaat, dan verwijderd ze die zsm. Mensen spraken haar bv ook aan op het feit dat die vogel dr hele huis en keuken onder schijt incl in/op de schone kopjes, heeft ze ook allemaal verwijderd.
Wie volg je verder nog meer online?
En in het volgende weekoverzicht zien we reclame voor een gratis gekregen printer die zoooo makkelijk te installeren is en zooo soepel werkt.
Tja. Kritiek leveren op iemand die met haar vriend in de auto zit zonder mondkapje is terecht maar wel kleinzerig. In die zin heb je dus gelijk hoor. Het is haar platform en ze mag gewoon comments verwijderen als die haar niet aanstaan. Ik zou ook niet zitten te wachten op mensen die zich lijken te focussen op alles wat ik verkeerd doe. Kijk, ik pak dingen ook anders aan dan Charlotte en erger me aan haar, maar ik ben dus gestopt met kijken. Ik vind het gewoon een beetje triest om vervolgens je comment hier nog te plaatsen om je gelijk te halen (oh nee die had je al, bevestigen).
Ik wist geeneens dat dat moest
Ik zou als printerbedrijf heel petty helemaal niet graag gratis printers willen geven aan iemand die zojuist heeft gezegd een hekel aan mijn producten te hebben graag of niet hoor, trut
Dat hoeft toch ook niet?
Als je niet samenwoont technisch gezien wel toch? Ik hou het niet allemaal meer bij tbh maar dacht dat dat zo was.