Heeft sanne(ke) haar insta profiel verwijderd?
Ik zie haar profiel nog
Nope wss ben je geblokt
Zo random ook, heb nog nooit iets gezegd
Het feit dat je ademhaalt is voor haar waarschijnlijk al reden genoeg om je te blokkeren
Nee maar het is wel erg stil de laatste dagen.
Zo kan ze haar werk toch niet doen? reclame maken voor T.UI of wat was het.
Iets anders: Monica onder een Insta foto van Danique haar zoontje: OMG doodgaan.
Waarom doodgaan wat een stomme uitdrukking.
Berichtje sturen, heb ik toen ook gedaan en toen haalde ze mij eraf. Ze wist zelf ook niet waarom ik was geblokkeerd. Denk nog steeds omdat ik hier wel eens iets zeg over haar maar hoe ze in godsnaam weet dat ik het ben?
Wie heeft de nieuwe vlog van Charlotte Blitzblum al gezien? Wederom weer mega-irritant en ook heel apart om te zien dat zij als vlogger en als lerares zich totaal niet aan de Corona-regels houdt.
Bezoekjes hier en daar, etentjes met H zijn vrienden, geen 1,5m, zij lapt de Corona-maatregelen gewoon aan haar laars.
Ik vind dat totaal niet verantwoordelijk, helemaal niet als je daarna de volgende dag gewoon weer in de klas les staat te geven.
Ik zou niet weten hoe want ik zie haar pagina niet.
Maar ga er ook niet veel moeite voor doen
So fluffy Iām gonna die maar dan so cute Iām gonna die?
Ik weet het ook niet
Ahh vind het wel heel knap van Bonnie dat ze zich zo open durft opstellen. Had echt niet gedacht dat zij zich onzeker zou voelen over haar uiterlijk, leek me altijd dat ze daar niet zo mee bezig was. Wel fijn voor haar dat er al meer dan 800 (!) reacties zijn, echt MEGA veel.
Ik zit al vijf minuten op t kanaal van alwin te kijken, maar heb nog niets nieuws geĆ¼pload gezien. Als je je hele insta aanpast, dan verwacht je toch wel dat de video gewoon klaar staat om 17u zoals aangekondigd?
Edit: het staat erop
hij heeft een boek geschreven
Fara van de Bellingaās is weer zwanger. Ben benieuwd of de naam van dit kind ook begint met āLuā.
Hahahaha en Nick is zo lief ahh
Bizar hoe al die kinderen een eigen insta en YouTube kanaal hebben. Zelfs de jongste van 2 loopt al rond met vlog camera.
Jaa! De jongste begint nu ook al zelfstandig tegen de camera te praten
Ze maken zich ook enorm druk, omdat de tik tok accounts van de Kids steeds worden verwijderd.
100% zeker van wel! Die eerste drie zijn geen toeval wel echt verschrikkelijke namen (= mijn mening) heel geforceerd beginnen met dat Lu
Dus ik vroeg Charlotte Blitzblum of zij als lerares niet meer rekening moet houden met de Corona-maatregelen. Ze is regelmatig met mensen die geen deel uitmaken van haar huishouden zonder de 1,5m afstand te hanteren en als ze met H. in de auto zit heeft ze ook geen mondkapje op. Maar blijkbaar mag je geen kritische vragen stellen, want ze heeft mijn reactie verwijderd Heel flauw!
Je kan het in een dm sturen op insta dan krijg je een voiceclip terug.