Aah ik wil ook een Nick En ik snap Bonnie wel, ik heb nu al met al dat videobellen dat ik steeds mezelf zit te bestuderen, moet je nagaan als je 5 jaar lang vlogt. Wel rot dat ze zich zo voelt, maar wel realistisch, denk dat letterlijk iedereen wel eens zo onzeker is
Ik vind het ook wel wat ver gaan om haar af te rekenen op het feit dat ze geen mondkapje draagt bij haar eigen vriend eerlijk gezegd.
Haha inderdaad. Het rare is dat ik door alles op dit forum haar video’s ben gaan kijken uit ramptoerisme en ik ben haar ongemerkt juist leuk gaan vinden Ze heeft eigenlijk zoiets aandoenlijks. En volgens mij bedoeld ze het allemaal wel goed, ook al zijn sommige keuzes die ze maakt(e) (online) gewoon niet handig of overbodig.
Je hebt nu vier berichten gepost op dit forum, alle vier in dit topic, alle vier over Charlotte. Kijk je als irritainment (geweldige term overigens) of erger je je alleen maar aan haar? Want dan kan je misschien beter niet meer kijken voor je eigen gemoedsrust
Offffffff ze IS Charlotte
oh nee niet weer
Charlotte heeft haar video btw alweer offline gehaald. Reacties waren blijkbaar weer te kritisch
Kritisch, maar geen commentaar leveren. Zoiets
Of een kennis (/collega /ouder van school) van Charlotte, die haar bewust zwart probeert te maken. Ruzie o.i.d.
Omg sticker pack voor WhatsApp van Alice Olsthoorn in haar stories love it
Dit zou ook echt zo’n comment zijn die ik zou verwijderen. positive vibes only
nee maar serieus, ga je hier even je gelijk halen met een betweterige comment?
ICONIC
Door de podcast van Kaj gorgels ben ik terecht gekomen op het profiel van Dutch performante. Hij heeft 4 jonge kinderen en ze hebben allemaal een eigen insta account. Heel bijzonder hoe deze kids een online leven hebben en daar eigenlijk helmaal niet bewust van zijn. En wat gaat er gebeuren als ze pubers zijn? Misschien komen deze beelden opeens weer boven drijven? Ik vraag me af hoe dat gaat op de basisschool en hoe andere kinderen daar dan op gaan reageren met betrekking tot pesten en dat soort dingen.
Ik had een hele nare vibe bij die man en zijn kanaal. Nu opeens Rolexen weggeven is toch helemaal kut, als ondernemer. Wat is daar nou leuk aan.
Lol hoezo een nare vibe? Ik heb dit nog nooit iemand zien zeggen over Chahid haha. Volgens mij is het een vet relaxte vent. En dat is leuk voor hem omdat hij er vet veel views mee krijgt en nieuwe abonnees.
Ja, ik ben natuurlijk mijlenver van zijn doelgroep. Maar filmpjes maken over rolexen weggeven en heel veel geld uitgeven en vissen live slachten op Instragramstories met hele jonge youtubers. Vind het echt niets.
Dat van die vissen heb ik zelf niet gezien maar ik geloof je (volg hem wel op Insta). Maar dat hij veel geld uitgeeft kan ik mij bij hem niet zo aan ergeren, hij heeft zelf allemaal even geflikt met zijn bedrijven en dan gun ik hem dat ook zeker wel. Hij is ook nog steeds keihard bezig met zijn bedrijven (bijna?) iedere dag en dat vind ik wel tof.
En met die rolexen weggeven enz dat is omdat hij een beetje de Nederlandse Mr.Beast wil zijn want dat deed nog niemand hier in NL, ik vind het een tikje jammer want ik kijk wel graag naar de echte Mr. Beast maar denk wel dat het slim is van hem.
Irritainment, geweldig! Perfect verwoord!
Ik reken haar niet af, maar gezien de Corona-maatregelen viel het me gewoon op. Ik vind het ook onzin dat je als niet samenwonend stelletje in de auto een mondkapje op moet terwijl je net naast elkaar op de bank zat.
Het is geen oordeel, het is gewoon een constatering. Ze laat zelf zien dat ze met H. en 2 van zijn vrienden aan tafel zit (geen 1,5m), een paar dagen later heeft ze 3 vriendinnen op bezoek (in haar stories zag je wederom geen 1,5m), en 2 dagen later staat ze weer voor de klas.
Dan is het toch niet vreemd dat ik haar vraag of zij als lerares niet meer rekening moet houden met de Corona-maatregelen?
Goed idee! Mag ik het dan naar jou doorsturen, dan kan jij weer een mooie spreekbeurt maken voor op het forum!
Ja daag straks werkt het forum weer niet mee en zit ik weer te panieken hahaha.
Wij zitten ons hier toch wel vaker te irriteren op youtubers en influencers etc.?
Ik kan het persoonlijk niet aanzien hoe zij is, dus kijk het ook niet. Maar het meeste wat hier gepost wordt is toch niet enorm positief en opbouwend ofzo.