Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Dat zij als lerares haar hele prive-leven met problemen en al op internet gooit (wetende dat haar leerlingen en hun ouders dat ook allemaal kunnen zien), tot daar aan toe. :thinking:
Maar dat ze dan ook nog op Skype haar volwassen problemen met een leerling bespreekt alsof ze met 1 van haar vriendinnen praat, dan ben je niet helemaal lekker in je hoofd. :expressionless::sweat:

1 like

Heeft ze slecht geLOA’d dan, niet eens twee extra kamers om in te werken? Wat een amateur.

haha aranka heeft een artikel met kledingtips voor lange mensen, en dan zijn twee van de tips: shop bij de tall collecties en: koop lengtemaat broeken

65 likes

Wow. Gaat een wereld voor me open.

1 like

Jee nou heeft Jessie weer haar neus laten doen

Echt heftig hoor, soort lopende band werk lijkt het nu wel. Ze moet doen wat ze zelf wil maar pfff…dat je leven zo in t teken staat van ‘wat vind ik niet mooi en wat wil ik veranderen’.

1 like

Ja daar heeft ze ooit een video over gemaakt, dat de arts van de vorige operatie iets tegen transgenders had/heeft en niet naar haar wens luisterde waardoor ze haar neus nog te mannelijk vind en dat wilde ze dus vrouwelijker laten maken.

2 likes

Ik geloof dat haar neus toen bij Diana heel mannelijk was gemaakt. Diegene die haar opereerde noemde haar ook steeds hem en hij. Ik snap wel dat ze dat dan nog naar een meer vrouwelijke vorm laat veranderen. Helemaal omdat er zo’n nare herinnering aan die vorige behandeling kleeft.

7 likes

Ah dat wist ik niet! Dan vind ik het ook begrijpelijk

???

55 likes

In welke wereld is een vulva hetzelfde als een baarmoeder

55 likes

Bij de tekst denk ik echt que wat staat hier, maar lijkt me wel echt lekker liggen zo’n ding.

7 likes

Mijn vulva lijkt niet per se op Martine die in een doek hangt, bij jullie wel?

79 likes

Wat moet Willemijn nog met die Martine. Echt. Mij een raadsel.

7 likes

“Wie dacht nog meer dat dit een vulva was?”

Niemand.

66 likes

Geen snelle planga maar een snelle vulva??

Nee maar die snelheid van de vulva ik snap dat niet? Denk dat ik niet helemaal op Tiens frequentie vibreer want die snelle vulva gaat even helemaal aan me voorbij.

6 likes

Omdat ik heel nieuwsgierig ben ging ik in de reacties onder Sanny’s video kijken of daar misschien iets staat over hoe die vlek is ontstaan. Er zijn meerdere mensen die daarnaar vragen, maar Sanny reageert er niet op (maar reageert wel op een andere vraag). Mijn vermoeden is dat ze het dan zelf hebben gedaan? Weet verder niet hoe het zit, maar mocht het hun eigen schuld zijn zou ik het als bedrijf zeker niet een 2e keer sponsoren.

Zag overigens in de comments ook reacties op dat Zoë koorts heeft (heb zelf dat stukje blijkbaar gemist), maar dat ze dan nog wel de deur uitgaat en onder de mensen komt (koffietijd). ??

5 likes

“Ik vond dat een hele fijne opmerking”
Nou als ik een foto van mezelf stuur en t eerste wat mn vriendinnen zeggen is “Lijkt op een kut” dan heb ik niet zo iets van ahw wat lief.

53 likes

Ohhhh die doek zijn de schaamlippen en Martine de baby die uit de baarmoeder komt? :wink:

1 like

Jongens dit is toch gewoon een veredelde hangmat :upside_down_face:

2 likes